مسابقات سه گانه قهرماني كشور آقايان سال 95 در جزيره قشم

:: مسابقات سه گانه قهرماني كشور آقايان سال 95 در جزيره قشم


به گزارش روابط عمومي فدراسيون؛ مسابقات سه گانه قهرماني كشور سال 95 در رده هاي سني جوانان، اميد و بزرگسالان در مورخه 6/12 در جزيره زيباي قشم و سواحل نيلگون خليج فارس برگزار شد.

اين دوره از مسابقات به ميزباني اداره كل ورزش و جوانان جزيره قشم و با همكاري و مساعدت همه جانبه آقاي مهندس مومني مدير عامل منطقه آزاد قشم، آقاي نايبي رئيس محترم و خانم زيني معاون محترمه اداره ورزش و جوانان قشم، آقاي مهندس ايراني شهردار محترم سوزا، آقاي موسوي رئيس محترم ورزش و سلامت منطقه آزاد، ناوسالار هاشمي فرماندهي محترم ناوتيپ ذوالفقار، جناب سروان آتشين افسر ورزش ناوتيپ ذو الفقار، آقاي ملاحي مديرعامل محترم شركت بيسمارك بدون هيچ گونه حاشيه و به نحو مطلوب و شايسته با شركت 21 تيم از هيئت هاي تابعه برگزار گرديد.

مسابقات مذكور در رده هاي سني اميد و بزرگسالان در مسافت كامل شامل 5/1 كيلومتر شنا، 40 كيلومتر دوچرخه و 10 كيلومتر دو و در رده سني جوانان در مسافت كوتاه شامل 750 متر شنا، 20 كيلومتر دوچرخه و 5 كيلومتر دو به اجرا درآمد كه در پايان و در رده سني جوانان آقايان اميرحسين ولي خاني از اصفهان، سيد پارسا محجوب از كرمانشاه، امين سقايي دهكردي از چهارمحال و بختياري به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب نمودند.

در رده سني اميد آقاي سيد حسن بابايي از قزوين به مقام نخست رسيد و آقايان سيد محمد حسيني از گلستان و بهنام علوي از زنجان به ترتيب در جايگاه دوم و سوم ايستادند.

در رده سني بزرگسالان آقاي سيد محمد مهدي رحمتي از چهارمحال و بختياري مقام اول، آقاي علي عباس نژاد از كهكيلويه و بويراحمد مقام دوم و آقاي نويد سليمي پور از اصفهان مقام سوم را كسب نمودند.

در بخش تيمي و در رده جوانان تيم هاي اصفهان، چهارمحال و بختياري و سمنان، رده اميد تيم هاي خراسان جنوبي، اصفهان و قزوين به ترتيب حائز رتبه هاي اول تا سوم گرديدند و در رده بزرگسالان نيز تيم هاي اصفهان، مركزي و آذربايجان شرقي به ترتيب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

مراسم اختتاميه و توزيع مدال مسابقات فوق در سالن چند منظوره اداره كل ورزش و جوانان با حضور مسئولين نام برده برگزار و از نفرات اول تا سوم با اهداي مدال قهرماني و جوايز نقدي و از تيم هاي اول تا سوم با اهداي جام قهرماني تقدير به عمل آمد.

خاطر نشان مي گردد توسط شركت جاينت نيز جوايز ارزنده اي به نفرات اول تا هشتم رده هاي مختلف اهدا گرديد.

هم چنين در مراسم توزيع جوايز با تقديم هدايا توسط رياست فدراسيون از زحمات بي دريغ مديران و مسئولان جزيره قشم كه براي برگزاري مسابقات تقدير و تشكر به عمل آمد.


تعداد بازدید : 1463 - کد مطلب : 251 - تاریخ : 7 اسفند 1395 - 10:33:56

انتهای مطلب / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com