مجمع عمومي سال ۹۸ هيئت تراي اتلون استان زنجان برگزار شد

: : با حضور رياست فدراسيون

:: مجمع عمومي سال ۹۸ هيئت تراي اتلون استان زنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي اتلون؛ مجمع عمومي ساليانه هيئت استان زنجان به رياست دكتر مهدي گودرزي رئيس فدراسيون و با حضور علي خليلي مديركل ورزش و جوانان استان و ساير اعضاي مجمع در سالن اجتماعات اداره كل برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه مشهدلو رئيس هيئت، گزارش عملكرد و فعاليت هاي هيئت در سال ۹۸ را به سمع و نظر حاضران در جلسه رسيد.

در ادامه جلسه دكتر مهدي گودرزي رياست فدراسيون به ارزيابي هيئت ‌هاي استاني اشاره و عنوان كرد: ملاك ارزيابي‌ نيز بر اساس تكاليف قانوني كه بر عهده آن ‌ها گذاشته شده است، خواهد بود.

دكتر گودرزي تاكيد نمود كه هيئت ‌ها مي بايست به وظايف قانوني كه در آئين نامه هيئت هاي استاني ثبت شده است و اين فدراسيون به عنوان حوزه عملكردي ابلاغ و اجرايش را پيگيري مي كند، عمل نمايند. وي در اين خصوص افزود: با توجه به ابلاغيه‌ هايي كه در اين زمينه به ادارات كل و هيئت‌ هاي استاني صورت گرفته، عدم تمكين هيئت‌ها نسبت به اين وظايف با جديت از سوي فدراسيون پيگيري خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه يكي از اولويت ‌هاي فدراسيون، حمايت از هيئت‌هاي استاني در حد توان است، اظهار داشت: هدف از اين حمايت‌ ها، توسعه اين رشته در استان ‌ها است؛ زيرا معتقديم اگر هيئت‌ هاي استاني به رشد و نمو كافي دست يابند، مي توانند فدراسيون را امور مختلف ياري كنند.

وي در پايان سخنانش از هيئت تراي اتلون زنجان به عنوان يكي از فعال ‌ترين هيئت‌ هاي استاني ياد كرد و در خصوص شرايط خاص دوران شيوع كرونا اين طور عنوان نمود كه: شرايط امروز كشور ايجاب مي‌كند كه انجام فعاليت ‌هاي ورزشي با رعايت همه پروتكل‌ هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي انجام گردد.

علي خليلي مديركل ورزش و جوانان استان زنجان نيز در اين جلسه با تاكيد بر اين كه تداوم فعاليت‌ هاي ورزشي بايد با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي انجام شود، تصريح كرد: تراي اتلون يكي از رشته‌هاي ورزشي فعال در زنجان است. وي خاطر نشان كرد: تراي اتلون يكي از رشته‌هاي پر افتخار استان است و تلاش مي‌كنيم از اين هيئت نيز همانند ساير هيئت‌هاي ورزشي فعال در استان، حمايت‌هايي را به عمل آوريم.


منبع :

تعداد بازدید : 179 - کد خبر : 52991 - تاریخ خبر : 2 تير 1399 - 13:27:40

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com