مسابقات كاپ آسيايي دواتلون كرج ۲۰۲۰ برگزار شد

: : نخستين رويداد بين المللي دواتلون در كشور

:: مسابقات كاپ آسيايي دواتلون كرج ۲۰۲۰ برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي اتلون؛ نخستين ميزباني بين المللي و رسمي دواتلون كشور تحت عنوان كاپ آسيايي دواتلون كرج ۲۰۲۰ امروز در دو بخش آقايان و بانوان به ميزباني استان البرز در دهكده ورزشي چهارباغ برگزار شد.

اين رويداد برابر تقويم رسمي اتحاديه بين المللي تراي اتلون (ITU) و با حضور عمر ابوبكر نماينده ITU از كشور سنگاپور به عنوان مدير فني اين مسابقات با تعداد ۲۰ ورزشكار در بخش آقايان و ۱۴ ورزشكار در بخش بانوان برگزار شد كه در پايان و در بخش بانوان اسماء بيگ زاده موفق به كسب مدال طلا و جايزه نقدي ۲۵۰ دلاري مسابقات شد. پس از وي فاطمه ميريان نايب قهرمان و زهرا رئيسي نفر سوم مسابقات شدند و به ترتيب جوايز نقدي ۱۵۰ و ۱۰۰ دلاري را از آن خود كردند.

در بخش آقايان سيد محمد حسيني ضمن كسب عنوان قهرماني جايزه نقدي ٢٥٠ دلاري مسابقات را نيز دريافت نمود. محمد حسين طيبي و علي رضواني به ترتيب بر سكوي دوم و سوم اين دروه از رقابت ها ايستادند و جوايز دلاري خود را دريافت نمودند.

لازم به ذكر است كه ورزشكاران حاضر در اين رويداد با توجه به قرار داشتن در تقويم رسمي اتحاديه از امكان كسب امتياز لازم براي ارتقاء در رنكينگ ITU برخوردار مي باشند.


منبع :

تعداد بازدید : 574 - کد خبر : 32965 - تاریخ خبر : 5 اسفند 1398 - 21:12:55

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com