قهرماني اصفهان در مسابقات دواتلون داخل سالن قهرماني كشور بانوان

: : نخستين دوره مسابقات قهرماني كشور و جايزه بزرگ دواتلون داخل سالن بانوان برگزار شد

:: قهرماني اصفهان در مسابقات دواتلون داخل سالن قهرماني كشور بانوان

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تراي اتلون؛ نخستين دوره مسابقات قهرماني كشور و جايزه بزرگ دواتلون داخل سالن گرامي داشت دهه مبارك فجر و يادواره شهيد سپهبد قاسم سليماني كه با رقابت بخش آقايان از ۱۶ بهمن در تبريز آغاز شده بود با رقابت امروز بانوان در سالن علي آبادي اين شهر در حالي ادامه يافت كه دكتر گودرزي رياست فدراسيون با حضور در محل مسابقات از نزديك شاهد رقابت ورزشكاران بود.

در مسابقات بانوان كه از صبح امروز جمعه ۱۸ بهمن ماه در رده سني بالاي ۱۶ سال به صورت سوپر اسپرينت (۲۰۰۰ متر دو در پيست داخل سالن، ۵۰۰۰ متر ركابزني بر روي ترينر و مجددا ۱۰۰۰ متر دو) در بخش مقدماتي آغاز شد و با رقابت ورزشكاران در گروه هاي ۶ نفره ادامه يافت تا چهره ۶ فيناليست براي رقابت در بخش فينال مشخص شود.

در بخش فينال كه عصر امروز و در مسافت اسپرينت شامل ۵۰۰۰ متر دو در پيست داخل سالن، ۲۰۰۰۰ متر ركابزني روي دوچرخه نصب شده بر ترينر و ۲۶۰۰ متر دو برگزار شد، فيناليست ها به طور همزمان با هم به رقابت پرداختند كه در پايان لعيا فرجي از آذربايجان غربي قهرمان شد و ليلا عبدي از زنجان و فاطمه ميريان از اصفهان به ترتيب دوم و سوم شدند.

در بخش تيمي اين مسابقات نيز اصفهان همانند بخش آقايان موفق به كسب عنوان قهرماني شد و استان هاي زنجان و آذربايجان غربي به ترتيب در جايگاه دوم و سوم ايستادند.

در بخش جايزه بزرگ اين دوره از رقابت ها نيز اصفهاني ها پيشتاز بودند و شهلا توكلي، فاطمه ميريان و زهرا رئيسي هر سه از اصفهان بر سكوهاي اول تا سوم ايستادند.

پيش از اين نيز در بخش آقايان تيم هاي اصفهان، زنجان و آذربايجان شرقي موفق به كسب عناوين اول تا سوم شدند.


منبع :

تعداد بازدید : 629 - کد خبر : 32961 - تاریخ خبر : 18 بهمن 1398 - 20:25:37

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com