مراسم توديع و معارفه سرپرست جديد فدراسيون ورزش سه گانه برگزار شد

: : با حضور مديركل دفتر امور مشترك فدراسيون‌ها

:: مراسم توديع و معارفه سرپرست جديد فدراسيون ورزش سه گانه برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ دكتر احمد نامني با حكم وزير ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جديد فدراسيون ورزش سه گانه معرفي شد. مراسم توديع و معارفه سرپرست جديد فدراسيون پيش از ظهر امروز با حضور سيد محمد شروين اسبقيان مديركل دفتر امور مشترك فدراسيون ها و باشگاه هاي وزارت ورزش برگزار شد. در اين مراسم آقايان صبور، نامني سرپرست، گودرزي نايب رئيس، صفري دبير فدراسيون و خانم زاهدمنش نايب رئيس بانوان فدراسيون و آقايان مستجاب الدعوه رديس امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، باقري و تميمي از كاركنان دفتر امور مشترك فدراسيون ها حضور داشتند.

مديركل دفتر امور مشترك فدراسيون ها و باشگاه ها در اين مراسم با تقدير از زحمات آقاي صبور گفت: ضمن تقدير و تشكر از زحمات سردار صبور در فدراسيون سه گانه خاطر نشان كرد سردار صبور در فدراسيون و ورزش كشور و نيروهاي مسلح هموراه منشاء خدمات فراوان بوده اند. قطعا وزارت ورزش و جوانان خدمات و تلاش هاي اين يادگار جنگ را فراموش نخواهد كرد و از وجود و رهنمود هاي ايشان در هيئت رئيسه فدراسيون استفاده خواهد شد.

وي افزود: در واقع اين جلسه توديع نيست بلكه جلسه اي براي قدرداني از زحمات سردار صبور بوده و مطمئنا در نشست وزير محترم ورزش و جوانان و فدراسيون ها از ايشان تقدير ويژه اي به عمل خواهد آمد. وي افزود: همه كاركنان وزارت ورزش و جوانان براي ايشان احترام خاصي قائل هستند.

آقاي اسبقيان در ادامه اظهار داشت: آقاي نامني داراي دكترا در رشته مديريت ورزشي مي باشند و از همكاران خوب ما در ورزش مي باشند كه سال ها به عنوان مسئول در حوزه تربيت بدني استان تهران فعاليت نموده و معاون اداره كل بوده اند و در حال حاضر نيز معاون اداره كل دفتر امور مشترك فدراسيون ها هستند. ايشان با حكم وزير محترم ورزش و جوانان از امروز رسما به عنوان سرپرست فدراسيون معرفي شدند و مي بايست مقدمات برگزاري مجمع انتخاباتي فدراسيون را فراهم نمايند.

در ادامه اين جلسه سردار صبور ضمن خوش آمد گوييبه حاضرين و تبريك به آقاي نامني براي وي در اين سمت آرزوي موفقيت نمود. وي افزود: در طول زندگي به هيچ عنوان وابسته به ميز و سمت نبوده ام و در اين مدت تمام توان و تلاش خود را به كار برده ام و زحمات فراواني را متحمل شده ام. آرزو مي كنم در آينده كسي به عنوان رياست فدراسيون انتخاب شود كه اين ساختار شكل گرفته فدراسيون را خراب نكند و دوباره همه چيز را از نو آغاز ننمايد چرا كه تمام آزمون و خطاهاي ممكن در اين سال ها در اين فدراسيون انجام شده است.

سردارصبور در پايان سخنان خود از مقام عالي وزارت دكتر سلطاني فر و دكتر داورزني معاون محترم وزارت ورزش، آقاي اسبقيان و همه كساني كه در طول دوره رياست وي بر فدراسيون سه گانه به طريقي به اين فدراسيون و پيش برد برنامه ها كمك نموده اند تقدير و تشكر نمود.

در ادامه آقاي دكتر نامني به عنوان سرپرست جديد فدراسيون ورزش سه گانه در سخناني كوتاه ضمن تشكر از وزير محترم ورزش، دكتر داورزني و آقاي اسبقيان براي اطميناني كه به وي داشته و مسئوليتي كه براي مدتي كوتاه به وي سپرده اند تقدير و تشكر نمود.

آقاي نامني در ادامه عنوان نمود: مي بايست تمام برنامه ها و كارهاي روزمره و روتين فدراسيون تا زمان برگزاري مجمع انتخاباتي ادامه يابد. ايشان در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد كه بهترين فرد كه مورد تاييد جامعه ورزش سه گانه و بالاخص اعضاي مجمع فدراسيون قرار دارد هدايت فدراسيون را متقبل شده و اين راه را به درستي ادامه دهد.

در پايان اين مراسم حكم سرپرستي آقاي نامني پس از قرائت براي حاضرين در جلسه توسط آقاي اسبقيان به ايشان اهدا گرديد.


منبع :

تعداد بازدید : 883 - کد خبر : 2743 - تاریخ خبر : 12 آبان 1397 - 13:28:0

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com