مسابقات سه گانه قهرماني كشور آقايان سال 97 در منطقه آزاد اروند برگزار مي گردد

: : آبان ماه زمان برگزاري مسابقات سه گانه قهرماني كشور آقايان

:: مسابقات سه گانه قهرماني كشور آقايان سال 97 در منطقه آزاد اروند برگزار مي گردد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ مسابقات سه گانه قهرماني كشور آقايان سال 97 در مورخه 20 و 21 آبان ماه برگزار مي گردد. به منظور برنامه ريزي و هماهنگي براي برگزاري اين مسابقات سردار صبور و دكتر صفري رئيس و دبير فدراسيون با سفر به استان خوزستان راهي منطقه آزاد اروند شدند.

به همين منظور جلسه اي با حضور آقايان صبور رئيس فدراسيون، صفري دبير فدراسيون، اديبي مديركل سازمان منطقه آزاد اروند، قنبري رئيس هيئت سه گانه منطقه آزاد اروند، زيتوني دبير هيئت سه گانه آبادان و خانم منوچهري رئيس هيئت سه گانه آبادان تشكيل و در خصوص نيازها و چگونگي برگزاري مسابقات قهرماني كشور در اين منطقه بحث و تبادل نظر شد.

در اين جلسه سردار صبور با اشاره به حضور سرجيو سانتوز سرمربي تيم ملي سه گانه كشور در آبان ماه و در تاريخ ياد شده در ايران و تشكيل اردوي تيم ملي و تاكيد وي بر حضور در مسابقه و بررسي و مشاهده شركت كنندگان از نزديك، بر آن شديم كه مسابقات قهرماني كشور سال جاري را در اين تاريخ برگزار نماييم كه با توجه به توانمندي ها و امكانات مطلوب منطقه آزاد اروند برگزاري مسابقه در اين مكان به كيفيت آن كمك شاياني خواهد نمود.

آقاي مهندس اديبي نيز در اين ديدار ضمن استقبال فراوان از برگزاري چنين رويدادي در منطقه آزاد اروند دستوراتي را به مسئولان و عوامل مربوطه براي برنامه ريزي و تهيه و تدارك خوابگاه براي مسابقات صادر و عنوان نمود كه آن سازمان آمادگي فراهم نمودن بيشتر نيازمندي هاي برگزاري مسابقه را دارد.

در پايان نشست مقرر شد كه فدراسيون فهرست امكانات و نيازمندي هاي برگزاري مسابقه را به سازمان منطقه آزاد اعلام نمايد تا آن سازمان نسبت به فراهم نمودن آن اقدام نمايد. هم چنين مقرر شد كارشناسان فدراسيون براي تعيين مسير دقيق مسابقه در هفته جاري از منطقه بازديد به عمل آورند.

پس از پايان جلسه حاضرين به اتفاق به بازديد از محل برگزاري مسابقه پرداختند كه با توجه به كيفيت مطلوب جاده و كم تردد بودن مسير و امكان برگزاري مطلوب تر مسابقه مورد تاييد رئيس و دبير فدراسيون قرار گرفت.


منبع :

تعداد بازدید : 308 - کد خبر : 2734 - تاریخ خبر : 21 مهر 1397 - 11:29:1

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com