مسابقات دوگانه بين المللي در ايران برگزار مي شود

: : جلسه سردار صبور و خانم كاسادو رياست اتحاديه بين المللي ورزش سه گانه همزمان با بازي هاي آسيايي برگزار شد

:: مسابقات دوگانه بين المللي در ايران برگزار مي شود

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ همزمان با برگزاري مسابقات سه گانه بازي هاي آسيايي در اندونزي و پس از توافق اوليه در سفر اخير خانم كاسادو به ايران در خصوص برگزاري مسابقات بين المللي دوگانه به ميزباني كشورمان جلسه اي با حضور سردار صبور رئيس فدراسيون سه گانه ايران و خانم كاسادو رئيس اتحاديه بين المللي ورزش سه گانه (ITU) به منظور تعيين زمان و نحوه برگزاري اين رويداد در سال 2019 تشكيل شد.

در ابتداي اين جلسه سردار صبور از خانم كاسادو براي اين جلسه و وقتي كه هميشه به ايشان و سه گانه ايران اختصاص مي دهد تشكر و قدرداني نمود و تاكيد داشت كه حضور خانم كاسادو در ايران و برگزاري جلسات متعدد با مقامات رده بالاي ورزش ايران از جمله وزير ورزش و جوانان و رئيس كميته ملي المپيك، انگيزه برگزاري مسابقات بين المللي براي بانوان را مضاعف نمود. از همين رو فدراسيون سه گانه ايران بر آن شد تا مسابقات بين المللي دوگانه را با رعايت موازين و پوشش اسلامي برگزار نمايد. ايشان از لزوم تشكيل كارگروه مشترك براي هماهنگي و همكاري و استفاده از تجربيات اتحاديه در زمينه اجراي مسابقات براي برگزاري مطلوب اين رقابت صحبت نمود كه با موافقت خانم كاسادو مقرر گرديد در اين خصوص هماهنگي هاي لازم براي برگزاري هر چه بهتر اين رويداد صورت گيرد.

خانم كاسادو نيز ضمن تشكر از آقاي صبور از ديدار مجدد ايشان ابراز خشنودي كرد و اظهار داشت كه احترام بسياري براي شخص سردار صبور و فدراسيون سه گانه ايران قائل است و با وجود مشغله فراوان هميشه از ديدار ايشان و برگزاري جلسات مشترك با وي استقبال مي كند. وي در خصوص مسابقات بين المللي به ميزباني ايران گفت كه وي بايد اين موضوع را با مسئولان و اعضاي كادر اجرايي و برگزاري مسابقات ITU مطرح نموده تا پس از جمع بندي نهايي نتيجه آن به فدراسيون ايران اعلام گردد. وي افزود كه با توجه به برگزاري كنگره اتحاديه كه دو هفته ديگر در گلد كوست استراليا برگزار مي گردد، برنامه اين مسابقات را به كنگره ارائه مي دهد تا در تقويم سال 2019 اتحاديه به عنوان يك رويداد رسمي گنجانده شود.

در ادامه جلسه خانم كاسادو از آقاي صبور خواست تا نمونه و طرحي از لباس با پوشش اسلامي مصوب اتحاديه را مجددا براي وي ارسال نمايد تا وي با ارائه آن به ساير كشورها، آنان را براي چگونگي پوشش لازم براي حضور در اين مسابقات توجيه نمايد. وي در مورد حضور بانوان در اين رويداد تاكيد كرد و از برگزاري اين مسابقات با پوشش اسلامي به عنوان حركتي نوين در بخش بانوان بويژه براي كشورهاي اسلامي ياد كرد. وي افزود كه نهايت تلاشش را در رابطه با ايجاد انگيزه براي حضور بانوان ديگر كشورها با لباس و پوشش اسلامي در مسابقات سال آينده در ايران به عمل خواهد آورد.

سردار صبور در مورد سبك و نوع پوشش در نظر گرفته شده براي اين مسابقات عنوان نمود كه مجددا طرح ها و نمونه هاي پوشش اسلامي دوگانه بانوان كه مورد تاييد و مصوب اتحاديه مي باشد را براي بهره برداري كشورها در اعزام بانوان وررزشكار خود به ITU ارسال خواهد نمود.

در پايان اين جلسه آقاي صبور ماه نوامبر 2019 (آبان و آذر 98) و جزيره كيش را به عنوان زمان و مكان پيشنهادي ايران براي برگزاري مسابقات دوگانه بين المللي اعلام كرد و افزود كه جزيره كيش به واسطه موقعيت آن كه جزو مناطق آزاد محسوب مي شود و براي تردد نياز به اخذ ويزا ندارد براي ورزشكاران و مسئولان و اعضاي تيم هاي شركت كننده از شرايط خوبي برخوردار است كه مورد موافقت خانم كاسادو نيز قرار گرفت. هم چنين مقرر شد گزارشي از نحوه تامين مالي اين رقابت ها به اتحاديه بين المللي ورزش سه گانه ارسال گردد.


منبع :

تعداد بازدید : 236 - کد خبر : 2711 - تاریخ خبر : 14 شهريور 1397 - 12:50:26

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com