شصت و ششمين نشست هيئت اجرايي كنفدراسيون ورزش سه گانه آسيا برگزار شد

: : همزمان با برگزاري مسابقات سه گانه بازي هاي آسيايي

:: شصت و ششمين نشست هيئت اجرايي كنفدراسيون ورزش سه گانه آسيا برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ شصت و ششمين نشست هيئت اجرايي كنفدراسيون آسيا (ASTC) همزمان با مسابقات اين رشته در بازي هاي آسيايي در شهر پالم بنگ كشور اندونزي برگزار گرديد.

در ابتداي اين نشست كه با حضور جاستين سوك وون پارك رئيس، سردار صبور نايب رئيس و ويجيتر سيتي ناوين دبير كل كنفدراسيون سه گانه آسيا و ساير اعضاء برگزار شد صورتجلسه نشست پيشين در هنگ كنگ به تصويب رسيد و سپس پارك رئيس كنفدراسيون به اين نكته اشاره كرد كه در سال جاري اجلاس كنفدراسيون آسيا به صورت مجزا برگزار نمي شود و همزمان با برگزاري كنگره اتحاديه بين المللي ورزش سه گانه (ITU) در كشور استراليا برگزار خواهد شد و ابراز اميدواري نمود كه كليه كشورهاي عضو كنفدراسيون در استراليا حاضر شوند چرا كه هيئت اجرايي كنفدراسيون از وضعيت ورزش سه گانه در آسيا به كنگره گزارش مي دهد و اتحاديه با توجه به گزارش كنفدراسيون ها به آن ها امتياز داده و بر اساس آن بودجه لازم براي توسعه و پيشرفت سه گانه را در اختيار آن ها قرار مي دهد.

در ادامه جلسه دبيركل كنفدراسيون در خصوص انتخابات اين هيئت در سال 2019 به اين نكته اشاره كرد كه برابر تغييرات اساسنامه كنفدراسيون شكل و ساختار انتخابات هيئت اجرايي نيز تغيير كرده است. پيش از اين اعضاي هيئت از شرق آسيا انتخاب مي شدند در حالي كه طبق اساسنامه جديد مي بايست از هر منصقه آسيا كه شامل پنج منطقه شرق، جنوب شرق، آسياي ميانه، جنوب و غرب مي باشد يك نماينده در اين هيئت حضور داشته باشد. به اين منظور مقرر شد كه در هر منطقه نشست با حضور كشورهاي عضو برگزار و نماينده منطقه براي حضور در هيئت اجرايي انتخاب گردد. به اين منظور و با نظر رئيس كنفدراسيون سردار صبور عهده دار برگزاري نشست آسياي ميانه و انتخاب نماينده اين منطقه شد. برابر قانون از هر كشور تنها يك عضو مي تواند در هيئت اجرايي حاضر باشد كه در اين مورد تنها يك استثناء وجود داشته و آن رئيس كميته فني است كه با توجه به اهمييت موضوع و ضرورت وجود دانش لازم براي احراز اين مسئوليت، مي تواند از يكي از كشورهاي حاضر در هيئت اجرايي انتخاب گردد.

در ادامه اين جلسه در مورد انتخاب ميزبان مسابقات قهرماني آسيا در سال 2019 نيز گفت و گو شد. سه كشوركره جنوبي، چين و نپال درخواست ميزباني خود را به كنفدراسيون ارائه داده و پس از ارائه گزارش نمايندگان كشورها در خصوص شرايط ميزباني و انجام راي گيري در اين خصوص، كره جنوبي با كسب 8 راي از 11 راي به عنوان ميزبان اين مسابقات انتخاب شد.

در اين نشست هم چنين با توجه به حضور سردار صبور در كميته اساسنامه اتحاديه جهاني در خصوص تغييرات اساسنامه اتحاديه كه در حال انجام مي باشد بحث و تبادل نظر شد.

در پايان نشست شصت و ششم هيئت اجرايي آقاي خياط رئيس فدراسيون كشور اردن از سردار صبور خواست تا ورزشكاران ايران در مسابقات قهرماني غرب آسيا حضور يابند كه سردار صبور با توجه به هزينه زياد اين اعزام اعلام كرد كه امسال ايران در اين رقابت ها حضور نخواهد داشت. وي هم چنين از ايشان درخواست كرد كه با توجه به فعاليت كم ورزش سه گانه در غرب آسيا، فدراسيون هاي سه گانه غرب آسيا و آسياي ميانه در جهت رشد و پيشرفت سه گانه در اين كشورها در برگزاري دوره هاي مختلف آموزشي و مسابقات با هم همكاري نمايند كه با استقبال آقاي صبور مواجه و مقرر شد كه در اين خصوص تفاهم نامه اي تنظيم و به تصويب كشورهاي عضو برسد.


منبع :

تعداد بازدید : 240 - کد خبر : 2707 - تاریخ خبر : 10 شهريور 1397 - 12:37:42

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com