تاكيد بر حضور پررنگ زنجاني ها در تيم هاي ملي سه گانه

: : مجمع عمومي ساليانه هيئت ورزش سه گانه استان زنجان با حضور رئيس فدراسيون برگزار شد.

:: تاكيد بر حضور پررنگ زنجاني ها در تيم هاي ملي سه گانه

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ مجمع عمومي ساليانه هيئت ورزش سه گانه ي استان زنجان با حضور آقايان صبور رئيس فدراسيون، خليلي مدير كل ورزش و جوانان استان، مشهدلو رئيس هيئت استان و ساير اعضا در محل سالن جلسات اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

رئيس فدراسيون ورزش سه گانه با تاكيد بر ضرورت كسب دوباره جايگاه ورزش سه گانه زنجان در كشور گفت: اميدواريم در دوره جديد فعاليت هيئت شاهد حضور پررنگ قهرمانان زنجاني در رده هاي مختلف ملي باشيم.

سردار صبور در اين مجمع با يادي از گذشته پرافتخار اين رشته ورزشي در اين استان افزود: وجود چهره هاي درخشاني همچون مقصود شبيري، بهمن علوي، علي مشهدلو و بقيه نشان از ظرفيت هاي اين استان در كشور دارد و هيئت استان بايد در جهت ورود ورزشكاران جديد به اين رشته قدم بردارد.

وي با يادآوري رشد اعتبارات اين هيئت در سال جاري را ادامه داد: در اينجا جا دارد از حمايت هاي اداره كل ورزش و نگاه خيران و حامي مالي هيئت نيز تشكر كنم. هزينه كردن در ورزش نوعي سرمايه گذاري است و اجر دنيوي و اخروي را به همراه دارد.

رئيس فدراسيون ورزش سه گانه موفقيت هاي كسب شده هيئت استان زنجان در سال گذشته را مهم ارزيابي كرد و اظهار داشت: اين موفقيت ها و كسب مدال هاي رنگارنگ حكايت از مسير رو به رشد هيئت دارد كه اين موفقيت ها نگاه ويژه فدراسيون به هيئت استان را در بر خواهد داشت. وي افزود: با بررسي به عمل آمده از عملكرد هيئت مشخص گرديد كه آقاي خليلي مديركل محترم اداره ورزش و جوانان استان زنجان با پشتيباني مالي نقش مهمي در موفقيت هيئت سه گانه استان دارد و 11 پله رشد هيئت زنجان در رده بندي هيئت هاي استاني در سال 96 نشان از تلاش خالصانه رئيس و اعضاي هيئت دارد.

سردار صبور درباره مقصود شبيري، مربي زنجاني تيم ملي به عنوان الگوي ورزشكاران و مربيان سه گانه كشور نام برد و گفت: اين مربي يكي از افراد مورد اعتماد فدراسيون است و در اعزام ها تمامي موارد اخلاقي را به درستي رعايت مي كند و شما زنجاني ها بايد به اين مربي افتخار كنيد.

وي با تاكيد بر ورود بخش خصوصي به ورزش اعلام كرد: بايد تمامي اعضاي هيئت براي ورود بخش خصوصي به ورزش قدم برداريد و با تبليغات مناسب زمينه را براي جذب اسپانسر فراهم كنيد.

آقاي صبور با اشاره به موفقيت بانوان دوگانه استان در رقابت هاي سال قبل را متذكر شد و ابراز اميدواري كرد با همدلي و همكاري در سال جاري نيز اين موفقيت ها تداوم يابد.

در ابتداي اين نشست مشهدلو رئيس هيئت سه گانه استان گزارش از وند فعاليت هاي هيئت در سال گذشته ارائه داد. وي رفع مسائل مالي را اولويت اصلي هيئت در سال جاري اعلام كرد گفت: هيئت سه گانه استان زنجان به جز مشكل اسپانسر و مسائل مالي كه به دليل شرايط خاص بيشتر هيئت هاي ورزشي نيز با آن مواجه هستند؛ مشكلات خاص ديگري را نيز دارد و انتظار داريم، مسئولان محترم توجه ويژه اي داشته باشند.

وي در ادامه گفت: استخر يكي از مشكلاتي است كه تا كنون يك لاين استخر هفته اي سه جلسه از ساعت 10 تا 12 شب در اختيار ما بود كه امسال با پيگيري معاونت ورزشي به ساعت 8 تا 10 تغيير يافت.

وي ادامه داد: ما بايد امكانات اوليه را براي علاقه مند كردن ورزشكاران داشته باشيم و در اختيار آنها بگذاريم. وي در اين راستا با قدرداني از نگاه ويژه مدير كل ورزرش و جوانان به اين هيات عنوان كرد: تخصيص 20 ميليون تومان اعتبار براي خريد دوچرخه جزوء اولويت هاي هيات است.

مشهدلو در تشريح برنامه هاي پيش بيني امسال تشكيل كلاس مربي گري و داوري، شركت در مسابقات قهرماني كشور و ليگ آقايان در همه رده هاي سني، مسابقات قهرماني كشور و ليگ دوگانه بانوان در رده هاي سني مختلف، برگزاري مسابقات مختلف استاني به مناسبت هاي مختلف، شركت در برنامه هاي فرهنگي و تربيتي مختلف، ميزباني مسابقات دوگانه بانوان در صورت امكان و موافقت برگزاري جلسات فني مختلف با كميته ها و مجمع سالانه در صورت تامين اعتبار را در برنامه داريم.

وي راه اندازي سايت هيئت به نشانيwww. tnzanjan.ir را با هدف اطلاع رساني اخبار و رويدادهاي هيئت از ديگر برنامه ها عنوان كرد و بر لزوم تعامل و همكاري با رسانه هاي استان تاكيد كرد.

رئيس اين هيئت ورزشي ادامه داد: در سال 96 با حمايت تربيت بدني و آماده شدن محل كار و دفتر هيئت، اعضاي هيئت رئيسه ، اعضاي كميته ها و اعضاي روساي شهرستان ها انتخاب و تكميل شدند.

وي با اشاره به كسب 5 كاپ قهرماني ارزشمند در دو بخش بانوان و آقايان بيان كرد: در بخش پسران نونهالان و نو جوانان مقام سوم، جوانان مقام ششم و اميد مقام اول قهرماني كشور را كسب كرديم. همچنين در بخش بانوان، تيم جوانان اول قهرماني، تيم بزرگسالان مقام دوم و در مجموع سه مرحله ليگ كشوري هم دوم كشوري را داشتيم.

علي خليلي مدير كل ورزش و جوانان استان نيز در خصوص فعاليت ها و عملكرد هيئت سه گانه علي خليلي از واريز مبلغ 55ميليون تومان كمك مالي به حساب اين هيئت خبرداد و افزود: اين ميزان حمايت مالي از اين رشته ورزشي در طول چند سال اخير بي سابقه بوده است و نشان از رويكرد جدي اداره كل در پرورش و حمايت از كليه رشته ها و عدم تمركز بر يك رشته خاص دارد.

وي با تاكيد بر اهميت ايجاد خود كفايي در هيئت هاي ورزشي و درآمدزايي و جذب اسپانسر اظهار داشت: دولت و ادارات كل با وجود تعداد زياد هيئت هاي ورزشي توانايي حمايت هميشگي و همه جانبه از آن ها را ندارند و بايد كم كم در مسير خصوصي كردن ورزش حركت كرد.

مدير كل ورزش و جوانان در ادامه گفت: موفقيت هاي چشم گير سه گانه در سال 96 و پس از افول طولاني مدت آن در سال هاي اخير مؤيد حضور استعدادهاي بسيار قوي در استان است و بايد برنامه ريزي لازم براي آموزش و استعداديابي در اين رشته صورت پذيرد چرا كه با مختصر سرمايه گذاري و توجه و همت اعضاء پيشرفت هاي بزرگتري را در پيش خواهيم داشت. وي هم چنين به وجود استعداهاي نهفته بسيار در شهرستان ها اشاره كرد و افزود: بايد در شكوفايي اين استعدادها نيز تلاش دو چندان صورت گيرد و از توجه مطلق به مركز استان بپرهيزيم.

آقاي خليلي بر تقويت سطح علمي و فني داوران و مربيان به لحاظ كمي و كيفي (افزايش تعداد آن ها) تاكيد كرد و اظهار داشت: برخورداري از دانش روز لازمه ي جدي ورزش در دنياي امروز است.

در خاتمه اين جلسه از اكبر عباسيون، به دليل حمايت مالي از تيم بانوان در ليگ تقدير و تشكر شد و همچنين با اهداي لوح و هدايا از مدال آوران هيئت در رقابت هاي كشور قدرداني به عمل آمد.


منبع :

تعداد بازدید : 275 - کد خبر : 2667 - تاریخ خبر : 12 تير 1397 - 11:4:47

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com