كاسادو: از حضور در ايران خوشحالم، زن و مرد در ايران شانه به شانه هم در مسابقات شركت مي كنند.

: : ديدار خانم كاسادو با معاون استاندار اصفهان

:: كاسادو: از حضور در ايران خوشحالم، زن و مرد در ايران شانه به شانه هم در مسابقات شركت مي كنند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ خانم ماريسول كاسادو رياست اتحاديه جهاني ورزش سه گانه (ITU) و آلفردو سانچز معاون اجرايي وي كه به اتفاق سردار صبور در اصفهان به سر مي برند در جلسه اي با مهندس شجاعي معاون استاندار اصفهان ديدار و گفت و گو نمودند. در اين جلسه كه در محل استانداري اصفهان برگزار شد آقايان سلطان حسيني مديركل ورزش استان و رهنما رئيس هيئت سه گانه استان نيز حضور داشتند.

در ابتداي اين نشست آقاي شجاعي از حضور خانم كاسادو در ايران تشكر و آرزو نمود كه حضور ايشان نقطه عطفي براي رشد و جهش ورزش سه گانه كشورمان باشد. ايشان از سردار صبور به عنوان يكي از مديران موفق ورزش كشور ياد نموده و از دعوت فدراسيون سه گانه ايران از خانم كاسادو تشكر و از سفر رياست (ITU) به اصفهان ابراز خرسندي نمود.

در ادامه خانم كاسادو با بيان ابراز خشنودي از دعوت وي به ايران گفت: حضور در اين نشست در اين بناي تاريخي و زيبا براي من افتخار بزرگي است. وي در ادامه با ابراز خوشحالي از ديدن زيبايي هاي اصفهان از نزديك با اشاره به اين نكته كه كم تر از 24 ساعت از حضور وي در اصفهان نمي گذرد، گفت: در همين مدت متوجه شدم كه مردم گرايش بسيار خوبي به ورزش دارند و خوشحالم كه مي بينم مسئولان بخشي از خيابان هاي شهر را به مسير مخصوص دوچرخه اختصاص داده اند كه مردم هم به خوبي استقبال كرده و اين بيانگر رشد فرهنگ ورزش در بين مردم اين شهر است.

وي در ادامه درباره نقش سردار صبور در اتحاديه نيز گفت: آقاي صبور علاوه بر اين كه نايب رئيس كنفدراسيون آسيا هستند، عضو كميته اساسنامه اتحاديه جهاني ورزش سه گانه (ITU) نيز مي باشند كه از مهم ترين كميته هاي اتحاديه است و وظيفه اش قانونگذاري براي كل اتحاديه ورزش سه گانه است. كاسادو افزود: سردار صبور نقش بسيار مهمي در اتحاديه دارند و به خوبي به ما نشان دادند كه در ايران زن و مرد شانه به شانه هم در مسابقات حاضر مي شوند.

سردار صبور نيز در اين جلسه ضمن تشكر فراوان از آقاي شجاعي معاون استاندار به خاطر فراهم نمودن امكانات مناسب براي پذيرايي مطلوب از خانم كاسادو در مدت اقامت ايشان در اصفهان و هم چنين تشكر از سفر خانم كاسادو به ايران به زحمات وي در دوره 10 ساله رياست ايشان در اتحاديه اشاره كرد و افزود: با انتخاب خانم كاسادو به اين سمت بخش ارتباط بين المللي و نمود عيني اين ورزش در جهان بيشتر شده به طوري كه امروزه ورزش سه گانه به عنوان دومين ورزش پر بيننده جهان مطرح شده است. وي هم چنين از حمايت خانم كاسادو از ورزش سه گانه و ورزشكاران ايراني تشكر و قدرداني نمود.


منبع :

تعداد بازدید : 300 - کد خبر : 2600 - تاریخ خبر : 23 اسفند 1396 - 11:7:23

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com