ايجاد دومين دهكده ورزش سه گانه در استان اردبيل

: : سردار صبور در ديدار با استاندار اردبيل اعلام كرد:

:: ايجاد دومين دهكده ورزش سه گانه در استان اردبيل

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه، آقاي محمدعلي صبور رئيس فدراسيون با سفر به اردبيل در نشستي همراه با آقايان ايوب بهتاج مديركل ورزش و جوانان استان اردبيل، حسن لايقي رئيس هيئت سه گانه استان، برادران معاون ورزش قهرماني استان با آقاي بهنام جو استاندار اردبيل ديدار و گفت و گو نمودند. هدف از اين نشست مذاكره و برنامه ريزي در خصوص ايجاد پايگاه قهرماني، استعداديابي و آموزشي ورزش سه گانه در اردبيل بود.

در اين ديدار سردار صبور گفت: در صورت فراهم شدن و تامين زيرساخت هاي مورد نياز دومين دهكده ورزش سه گانه در استان اردبيل احداث مي شود به طوري كه اين دهكده قابليت برگزاري دوره هاي آموزشي بين المللي، اردوهاي داخلي و خارجي، مركز استعداد يابي را دارا خواهد بود كه طبيعتا در توسعه صنعت گردشگري و توريسم ورزشي از اهميت زيادي برخوردار است.

رئيس فدراسيون ورزش سه گانه در ادامه اين طور عنوان كرد كه: با توجه به شرايط منطقه نمونه گردشگري شورابيل مي توان گفت كه تقريبا 80 درصد زيرساخت هاي لازم براي ايجاد پايگاه در اين منطقه فراهم شده است به طوري كه اين منطقه قابليت دوچرخه سواري، شنا و هم چنين دو وميداني را داراست و در صورت احداث، فدراسيون تچهيزات آن را فراهم مي كند.

استاندار اردبيل نيز در اين ديدار از وفور استعداد در بين جوانان اردبيلي و درخشش آنان در سطوح ملي و بين المللي سخن گفت و اظهار داشت اين جوانان تا كنون براي كشورمان افتخارات فراواني كسب نموده اند.

مهندس بهنام جو در ادامه ضمن عنوان اين مطلب كه از فعاليت هاي ورزشي در استان حمايت مي كنيم ابراز اميدواري نمود كه گسترش فعاليت هاي ورزشي و برگزاري مسابقات ورزشي، به توسعه استان بخصوص در بخش گردشگري نيز كمك كند.

سردار صبور در پايان از برپايي اردوي تيم ملي سه گانه در اوايل سال آينده با همكاري و حمايت مسئولان استان در اردبيل خبر داد.


منبع :

تعداد بازدید : 382 - کد خبر : 2548 - تاریخ خبر : 8 بهمن 1396 - 11:47:3

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com