اجراي بزرگترين طرح استعداديابي ورزش‌ سه گانه كشور در استان البرز

: : با برنامه ريزي هيئت سه گانه البرز و به منظور كشف و پرورش استعدادهاي بالقوه اين رشته ورزشي صورت گرفت

:: اجراي بزرگترين طرح استعداديابي ورزش‌ سه گانه كشور در استان البرز

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ هيئت استان البرز نخستين مرحله از طرح استعداديابي ورزش سه‌گانه اين استان را به مرحله اجرا درآورد. اين طرح استعداديابي در چهار شهر كرج، ساوجبلاغ، فرديس و طالقان در حال برگزاري است و تا پايان دي ماه سال جاري ادامه خواهد داشت.

مجيد رضاخاني رئيس هيئت سه گانه استان البرز گفت: اين طرح استعداديابي هيئت سه‌گانه استان از مهر ماه سال جاري با همكاري بسيج ورزشكاران و آموزش و پرورش در هر شهرستان و در جهت كشف و غربالگري افراد مستعد براي ورزش‌ سه گانه آغاز شده و تا كنون 8504 تن از دختران و پسران علاقه مند در سنين 8 تا 18 سال شامل 4389 دختر و 4115 پسر در اين طرح شركت نموده اند كه پيش بيني مي‌شود تا آخر دي ماه اين تعداد به طور قابل توجهي افزايش يابد.

وي افزود در اين طرح با انجام آزمون هاي مختلف آمادگي جسماني ميزان استعداد ورزشي، سنجش وزن، ميزان رشد قد، تعيين درصد چربي، آمادگي قلبي تنفسي (VO2MAX)، وضعيت BMI و WHR و موارد ديگر بررسي و مشخص مي گردد وي افزود كه از 8504 نفري كه تا كنون در اين مرحله از طرح شركت كرده اند 249 نفر براي انجام آزمون هاي تخصصي ورزش سه گانه به مرحله دوم اين طرح راه يافته اند.

خاطرنشان مي گردد در پايان آزمون ها نيز به كليه شركت كنندگان در اين طرح كارنامه سلامت اعطا مي گردد كه شاخص هاي بدني و استخواني، سلامت ورزشي، قابليت جسماني، قابليت حركتي و هم چنين قابليت هاي روحي و رواني ساير موارد افراد شركت‌كننده در مرحله غربالگري كه توسط پزشك و استعدادياب بررسي‌شده، در اين كارنامه ثبت‌ شده است.


منبع :

تعداد بازدید : 216 - کد خبر : 2535 - تاریخ خبر : 18 دي 1396 - 12:29:52

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com