رئيس و دبير فدراسيون از پايگاه استعداديابي و هيئت ورزش سه گانه استان بازديد نمودند

: : در سفر به استان كهكيلويه و بويراحمد

:: رئيس و دبير فدراسيون از پايگاه استعداديابي و هيئت ورزش سه گانه استان بازديد نمودند

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ آقايان صبور و صفري در سفر خود به استان كهكيلويه و بويراحمد به اتفاق آقايان لواء رئيس هيئت استان، حسيني نايب رئيس هيئت و علي عباس نژاد از قهرمانان ارزنده كشور از پايگاه استعداديابي ورزش سه گانه استان در استخر سرپوشيده كوثر اين شهر بازديد نمودند.

در اين بازديد رئيس هيئت سه گانه استان آقاي لواء گزارشي از روند استعداديابي و برنامه تمريني نونهالان و نوجوانان استان گزارش به رئيس فدراسيون ارائه نمود و سپس در حين تمرينات شناي نونهالان و نوجوانان مستعد توضيحاتي را به رئيس فدراسيون ارائه داد.

در همين راستا رئيس و دبير فدراسيون در روز بعد نيز از نزديك نظاره گر تمرينات دوچرخه سواري مستعدين نونهال و نوجوان استان بودند و در خصوص آمادگي، شرايط تمرينات و به طور كلي حضور آن ها در ورزش سه گانه به گفت و گو پرداختند.

آقاي صبور در اين بازديد ضمن ابراز خرسندي از شرايط و امكانات موجود در هيئت سه گانه استان، پتانسيل ورزشكاران كهگيلويه و بويراحمد را ستود و عنوان كرد فدراسيون با ارسال لباس هاي مخصوص سه گانه و امكانات سخت افزاري از اين هيئت حمايت خواهد نمود.

در پايان بازديد دو روزه از امكانات و فعاليت هاي هيئت استان كهكيلويه و بويراحمد، با توجه به امكانات خوب شهر ياسوج و هيئت سه گانه اين شهر و بنا بر پيشنهاد رئيس هيئت سه گانه استان مقرر شد كه از اين امكانات جهت برپايي اردوهاي تيم ملي سه گانه در رده هاي مختلف سني استفاده شود.


منبع :

تعداد بازدید : 199 - کد خبر : 2529 - تاریخ خبر : 10 دي 1396 - 13:22:24

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com