سردار صبور: براي موفقيت در بازي هاي آسيايي 2018 و كسب سهميه المپيك 2020 مربي و مدرس درجه يك اتحاديه جهاني ملي پوشان كشورمان را هدايت مي كند.

: : نشست خبري رياست فدراسيون برگزار شد

:: سردار صبور: براي موفقيت در بازي هاي آسيايي 2018 و كسب سهميه المپيك 2020 مربي و مدرس درجه يك اتحاديه جهاني ملي پوشان كشورمان را هدايت مي كند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ نشست خبري رياست فدراسيون صبح امروز 18 آذر ماه با حضور جمعي از اصحاب رسانه در محل اين فدراسيون برگزار گرديد.

سردار صبور در اين نشست با ارائه گزارشي مختصر از روند اجرايي برنامه راهبردي 4 ساله فدراسيون و اقدامات صورت گرفته در اين خصوص، از تحول ورزش سه گانه در سال جاري با توجه به تغيير رويكرد برنامه ريزي براي نيل به اهداف اين فدراسيون خبر داد. وي با اشاره اجمالي به گذشته و حال فدراسيون نمايي از آينده پيش روي اين رشته را ترسيم نمود.

وي در خصوص پرورش ورزشكاران، مربيان و داوران در سال هاي فعاليت فدراسيون، سخناني ايراد نمود و سپس در خصوص راه اندازي مسابقات سه گانه بانوان در پي تاييد لباس سه گانه ويژه بانوان و حضور برون مرزي بانوان سه گانه كار كشورمان در سال جاري، مطالبي بيان داشت.

ايشان هم چنين در خصوص وضعيت بودجه سال هاي گذشته و امسال فدراسيون و روند برگزاري مسابقات و اعزام هاي صورت گرفته و هم چنين پيش بيني ها و اقدامات انجام شده براي ايجاد كمپ دائم ورزش سه گانه كشور نيز توضيحاتي ارائه داد.

در ادامه آقاي صبور با اشاره به برگزاري دوره اخير تربيت مدرس در تهران با حضور نيل مك فرسون مدرش ارشد اتحاديه جهاني سه گانه (ITU) از توافقات انجام شده با اين مربي براي هدايت ملي پوشان سه گانه كشورمان و برپايي اردوهاي آموزشي در آفريقاي جنوبي و شركت در مسابقات بين المللي در قاره آفريقا با هدايت اين مربي خبر داد.

ايشان هم چنين از سفر خانم ماريسول كاسادو رئيس اسپانيايي اتحاديه جهاني در اسفند ماه به ايران و برگزاري مسابقات بانوان در حضور ايشان خبر دادند.

در پايان رياست فدراسيون به پرسش هاي خبرنگاران در حوزه هاي مختلف فعاليت فدراسيون پاسخ داد.

در اين نشست آقايان دكتر صفري و دكتر گودرزي، دبير و نايب رئيس فدراسيون نيز حضور داشتند.

لينك اخبار منتشر شده مربوط به اين نشست در خبرگزاري هاي مختلف به شرح زير مي باشد:

خبرگزاري فارس: http://sport.farsnews.com/news/13960918000647

خبرگاري ايرنا: http://www.irna.ir/fa/News/82757177

خبرگزاري ايسنا: https://www.isna.ir/news/96091809349

خبرگزاري برنا: https://www.borna.news/fa/tiny/news-646785


منبع :

تعداد بازدید : 514 - کد خبر : 2509 - تاریخ خبر : 18 آذر 1396 - 15:29:40

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com