شركت مربيان و ورزشكاران ايراني در كمپ آفريقاي جنوبي

: : پايان دوره تربيت مدرس در تهران

:: شركت مربيان و ورزشكاران ايراني در كمپ آفريقاي جنوبي

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ دوره تربيت مدرس سه گانه با حضور نيل مك فرسون مدرس ارشد اتحاديه جهاني ورزش سه گانهITU در مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار و پس از گذشت 5 روز پايان يافت.

دوره فوق به منظور ارتقاء توان علمي و فني و تربيت مدرس ورزش سه گانه و با شركت 26 تن از مربيان و ورزشكاران اين رشته از سراسر كشور از مورخه 8 الي 12 آذر ماه و در دو بخش عملي و تئوري برگزار شد. مك فرسون با تكيه بر آخرين اطلاعات و مطالعات انجام شده اتحاديه جهاني و هم چنين چكيده اي از مهم ترين تجربيات خود طي سال ها فعاليت در ورزش سه گانه به عنوان مربي، نكات و اطلاعات ارزنده اي را به شركت كنندگان دوره منتقل نمود.

مك فرسون در اين دوره آموزشي از روش هاي نوين كشف استعداد، تمرينات و برنامه ريزي دوره هاي تمريني در هر سه بخش شنا، دو و دوچرخه، علم تغذيه، روش درست استفاده از مكمل هاي مجاز، افزايش توان ذهني براي حضور در رقابت ها و تكنيك هاي شنا، دوچرخه و دو به طور مفصل صحبت كرد. وي هم چنين براي مطالعات بيشتر فهرستي از منابع جامع مربي گري و آموزش مورد تاييد اتحاديه جهاني ورزش سه گانه را براي تحقيقات و مطالعات تكميلي در اختيار مربيان و ورزشكاران حاضر در دوره قرار داد.

وي هم چنين با توجه به حضور چند تن از ورزشكاران ملي پوش كشورمان در اين دوره، با انجام آزمون هاي عملي و تمريني در استخر به عملكرد شناي ملي پوشان نظارت و با توجه به نتايج به دست آمده برنامه هاي تمريني و توصيه هايي به آنان ارائه نمود.

آن چه كه در اين دوره نمود چشمگيري داشت رضايت و ابراز خرسندي مربيان و ورزشكاران حاضر در دوره از برگزاري و نحوه ارائه مطالب و بار آموزشي فوق العاده اين دوره بود، به طوري كه شركت كنندگان، خواستار حضور مجدد و و طولاني تر مك فرسون و برگزاري دوره هاي اين چنيني بودند.

در مراسم اختتاميه اين دوره سردار صبور به اتفاق دكتر صفري دبير فدراسيون با حضور در محل تشكيل دوره، ضمن تقدير و تشكر از حضور آقاي مك فرسون در ايران، در سخناني خطاب به مربيان و ورزشكاران گفت: مربيان حاضر در چنين دوره هايي بايد با نهايت استفاده از دانش مدرسين و اجراي درست آموخته هاي خود، با كشف استعدادهاي مناسب سه گانه در راه پرورش و معرفي ورزشكاران شاخص به تيم ملي بكوشند. ايشان هم چنين اظهار داشتند با توافق به عمل آمده با آقاي مك فرسون مقرر گرديد چند تن از ورزشكاران و مربيان منتخب كه از سوي فدراسيون معرفي مي گردند در كمپ آموزشي آفريقاي جنوبي حضور داشتند و زير نظر ايشان به تمرين بپردازند.

در ادامه آقاي مك فرسون اعلام نمود كه در صورت حضور ورزشكاران و مربيان در كمپ آفريقاي جنوبي به گونه اي برنامه ريز خواهد شد كه علاوه بر اجراي تمرينات مستمر در كاپ هاي بين المللي مختلف كه در كشورهاي آفريقايي هم چون زيمباوه برگزار مي گردد شركت نمايند.

در پايان با حضور سردار صبور، ددكتر صفري و دكتر گودرزي احكام حاضران در دوره را به آنان تقديم شد.


منبع :

تعداد بازدید : 192 - کد خبر : 2504 - تاریخ خبر : 12 آذر 1396 - 13:53:17

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com