رئيس فدراسيون ورزش سه گانه: امسال با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و برنامه راهبردي تنظيم شده، سال تحول در ورزش سه گانه است

: : در مجمع انتخاباتي هيئت سه گانه استان البرز مطرح شد

:: رئيس فدراسيون ورزش سه گانه: امسال با برنامه ريزي هاي صورت گرفته و برنامه راهبردي تنظيم شده، سال تحول در ورزش سه گانه است

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ مجمع انتخاباتي هيئت سه گانه استان البرز با حضور محمدعلي صبور رئيس فدراسيون، امير غفراني مدير كل اداره ورزش و جوانان و ساير اعضاي مجمع در اداره كل ورزش و جوانان اين استان برگزار گرديد.

محمد علي صبور امروز در مجمع انتخاباتي هيئت ورزش سه گانه استان البرز در محل اداره كل ورزش و جوانان اين استان با بيان اينكه در سال جاري بودجه فدراسيون 2 برابر شده اظهار داشت: اميدواريم با تدبير صورت گرفته از سوي دولت اين بودجه هر چه سريع تر عملياتي شود.

وي اضافه كرد: ورزشكاران ما با دست خالي در مسابقات شركت مي كنند، ورزش سه گانه ورزش سنگيني است و از قبل مسئوليت هايي كه داشته ايم توانسته ايم در رده هاي مختلف مسابقاتي برگزار كنيم.

صبور ادامه داد: 4 ميليارد و 500 ميليون تومان طي 10 سال گذشته از سوي كميته ملي المپيك و وزارت ورزش و جوانان به فدراسيون ورزش سه گانه پرداخت شده كه در اين مدت و تا پايان سال 95 بيش از 69 اعزام داشته ايم و هر مسابقه حدود 150 تا 200 ميليون تومان نيز هزينه دارد كه با استفاده از موقعيت شغلي قبلي توانستيم با كمترين بودجه مسابقات قهرماني و ليگ را برگزار نماييم.

رئيس فدراسيون ورزش سه گانه گفت: 7 پايگاه قهرماني براي استان هاي كشور پيش بيني شده كه تعدادي از آنها در هفته جاري افتتاح و به بهره برداري مي رسند .

صبور افزود: همچنين وزارت ورزش و جوانان مجوز 3 پايگاه قهرماني را در جنوب (پايگاه زمستانه)، شمال (پايگاه تابستانه) و تهران تصويب كرده كه قصد داريم پايگاه تهران را در استان البرز راه اندازي كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به بيمه ورزشكاران اشاره و بيان داشت: بيمه ورزشكاران سه گانه حتما بايد لحاظ شود و انتظار ما از روساي هيئت هاي ورزشي اين است كه هيچ ورزشكاري را بدون بيمه در مسابقات شركت ندهند.

رئيس فدراسيون ورزش سه گانه در ادامه خاطر نشان كرد: البرز استاني است كه امكانات استاني به آن داده نشده و برخي از ديگر استان هاي كشور 100 برابر البرز امكانات ورزشي دارند.

آقاي صبور در پايان ضمن تاكيد بر همكاري با آموزش و پرورش و تربيت استعدادياب در آن اداره كل مي توان بخش استعداديابي را فعال نمود.

مدير كل ورزش و جوانان البرز نيز در اين مراسم گفت: ورزش سه گانه، ورزش طاقت فرسايي است و بايد اقدامات به گونه اي باشد كه ورزشكاران اين رشته افزايش يابند.

امير غفراني افزود: شناسايي استعدادها و برنامه ريزي براي رشد بيشتر بخش قهرماني ورزش هاي سه گانه از جمله اقداماتي است كه در اين هيئت بايد لحاظ شود.

وي اضافه كرد: با روش هاي ابتكاري و آسان تر كردن مسابقات از رده هاي پايه مي توانيم مسابقات را در ورزش سه گانه داشته باشيم.

در اين مجمع دو نامزد به نام هاي مجيد رضاخاني و هادي طولابي مفرد براي احراز رياست هيئت ورزش سه گانه حضور داشتند كه هادي طولابي مفرد پيش از آغاز راي گيري استعفاي خود را اعلام نمود تا مجيد رضا خاني با پايان راي گيري با كسب16 راي از 16 راي ممكن براي مدت 4 سال به رياست هيئت اين استان انتخاب شد.

آقاي رضاخاني در چهار ماه گذشته به عنوان سرپرست هيئت سه گانه استان البرز فعاليت نموده است.


منبع :

تعداد بازدید : 549 - کد خبر : 2484 - تاریخ خبر : 17 مهر 1396 - 14:48:48

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com