عنوان نخست نوروزي در جوانان و دومي بابايي در رده اميد بهترين نتايج ايران

: : كاپ بين المللي اردن برگزار شد

:: عنوان نخست نوروزي در جوانان و دومي بابايي در رده اميد بهترين نتايج ايران

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ مسابقات سه گانه و دوگانه قهرماني غرب آسيا و كاپ بين المللي اردن با حضور نمايندگان كشورمان برگزار شد.

در اين رقابت سخت و نفس گير كه با حضور ورزشكاران مطرح 17 كشور آسيايي، اروپايي و آفريقايي در بخش سه گانه و 15 كشور در بخش دوگانه و به صورت اسپرينت يا مسافت كوتاه در بندر عقبه كشور اردن برگزار شد در بخش سه گانه آقايان، بهزاد نوبري پور و سيد حسن بابايي دو نماينده ارزنده كشورمان حضور داشتند كه در پايان رقابت بابايي با زمان 1 ساعت و 4 دقيقه و 23 ثانيه در رده سني اميد به مقام ارزشمند دوم دست يافت و جايزه 375 دلاري مسابقات را از آن خود نمود. بابايي در مجموع رده هاي سني نيز در جايگاه سيزدهم رقابت ايستاد. بهزاد نوبري پور ديگر ورزشكار كشورمان هم با ثبت زمان 1 ساعت و 3 دقيقه و 2 ثانيه در جايگاه دهم مجموع رده هاي سني قرار گرفت.

در بخش دوگانه بانوان نيز خانم ها زهره افخم، ساناز پرهيزي و زينب نوروزي نمايندگان كشورمان بودند كه در پايان مسابقه نوروزي نماينده شايسته كشورمان موفق به كسب مقام نخست رده سني جوانان شد و جايزه 625 دلاري قهرماني اين رقابت ها را كسب كرد. نوروزي در مجموع گروه هاي سني در رده سيزدهم مسابقات قرار گرفت. افخم و پرهيزي ديگر نمايندگان كشورمان نيز به ترتيب با ثبت زمان 1 ساعت و 21 دقيقه و 34 ثانيه و 1 ساعت و 21 دقيقه و 56 ثانيه و در مجموع در جايگاه يازدهم و دوازدهم اين مسابقه ايستادند.

در پايان اين رقابت ها و در بخش آقايان مارسل ولينگتون سه گانه كار قدرتمند و صاحب رتبه 50 رنكينگ جهاني از استراليا در هر دو بخش سه گانه و دوگانه به مقام قهرماني دست يافت. وي در سه گانه با زمان 58 دقيقه و 17 ثانيه صاحب مدال طلا شد و گرگو سوس و آندراس ژيگاني هر دو از مجارستان به ترتيب در جايگاه دوم و سوم ايستادند. در بخش دوگانه نيز ولينگتون با زمان 1 ساعت و سه دقيقه و 5 ثانيه به عنوان نخست دست يافت و دومن دورنيك از اسلووني و لارنس فانوس ورزشكار مطرح كشور اردن به ترتيب در جايگاه دوم و سوم ايستادند. فانوس در رقابت سه گانه به عنوان چهارم دست يافت.

در بخش بانوان نيز يوليا يليستراتوا از اكراين در هر دو ماده سه گانه و دوگانه بر سكوي نخست ايستاد. وي در ماده سه گانه با حد نصاب 1 ساعت و 13 دقيقه و 3 ثانيه به مقام نخست رسيد و ژانت براگماير از مجارستان و الكساندرا كوكهان از آي تي يو به ترتيب حائز رتبه هاي دوم و سوم شدند. در ماده دوگانه بانوان نيز يليستراتوا با زمان 1 ساعت و 13 دقيقه و 3 ثانيه قهرمان شد و ژانت براگماير مجارستاني همچون ماده سه گانه در جايگاه دوم قرار گرفت و ويرا سوسنوا از اكراين سوم شد.

با توجه به تقسيم بندي اخير كنفدراسيون ورزش سه گانه آسيا و قرارگيري ايران در منطقه آسياي ميانه، رتبه بندي ورزشكاران كشورمان در بخش قهرماني غرب آسيا نبوده و در بخش كاپ رقابت هاي بين المللي اردن كه با حضور ورزشكاران قدرتمند اروپايي و صاحب رنكينگ جهاني برگزار گرديد، محاسبه شده است. سطح رقابت هاي اين دوره به حدي بالا بود كه دومن دورنيك اسلوونيايي قهرمان دوره پيشين در بخش سه گانه به عنواني بهتر از پنجمي دست نيافت.


منبع :

تعداد بازدید : 206 - کد خبر : 2483 - تاریخ خبر : 15 مهر 1396 - 15:38:31

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com