موافقت كميته فني با حضور مربي خارجي

: : جلسه كميته فني فدراسيون تشكيل شد

:: موافقت كميته فني با حضور مربي خارجي

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ جلسه كميته فني فدراسيون در مورخه 4 مهرماه در محل فدراسيون تشكيل شد. بحث و بررسي در خصوص جذب مدرس بين المللي از ITU و اردوهاي دائمي تيم هاي ملي از مهم ترين مباحثي بود كه در دستور كار اين نشست قرار داشت.

در ابتداي اين جلسه كه با حضور آقاي صبور رئيس فدراسيون، آقايان صفري و گودرزي دبير و نايب رئيس، رهنما، صالحي، ذكري، رنجكش، لواء، فاضليان و باقري در دفتر رياست فدراسيون برگزار گرديد سردار صبور با توجه به فاصله اين نشست با جلسه پيشين گزارشي از روند فعاليت هاي فدراسيون براي اعضاي كميته ارائه نمود و در رابطه با برنامه هاي آتي فدراسيون و دستور جلسه مطالبي بيان نمود.

در ادامه با مشاركت اعضا در مورد موضوعات مذكور بحث و بررسي صورت گرفت و از وجوهات مختلف در مورد چگونگي و روند اجراي اين برنامه ها به تبادل نظر پرداختند.

در انتهاي اين جلسه مقرر گرديد كه اردوهاي تيم ملي بصورت متمركز در شهر ها و استان هاي برخوردار از امكانات مناسب زير نظر مربيان تيم ملي برگزار شود و نيز در خصوص جذب مربي و مدرس بين المللي از ITU موافقت گرديد كه اين مورد منوط به رايزني باITU و اخذ مجوز از وزارت ورزش و جوانان مي باشد.


منبع :

تعداد بازدید : 217 - کد خبر : 2474 - تاریخ خبر : 5 مهر 1396 - 14:14:14

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com