كسب مدال برنز توسط بانوي سه گانه كار كشورمان در مسابقات قهرماني آسياي ميانه قزاقستان

: : حاصل نخستين حضور بين المللي بانوان سه گانه كار ايران

:: كسب مدال برنز توسط بانوي سه گانه كار كشورمان در مسابقات قهرماني آسياي ميانه قزاقستان

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ مسابقات سه گانه قهرماني آسياي ميانه ظهر امروز 07/05/96 در شهر آستانه قزاقستان با حضور ورزشكاراني از كشورهاي آسيايي و اروپايي و در دو بخش آقايان و بانوان و به صورت اسپرينت يا مسافت كوتاه برگزار شد و نمايندگان كشورمان در هر دو بخش با حريفان به رقابت پرداختند.

در بخش بانوان اين رقابت ها خانم شكوه طياره خواجوي سه گانه كار شايسته كشورمان با كسب مقام سوم اين مسابقات به مدال با ارزش برنز دست يافت و خانم عالمه سادات جباري سه گانه كار ديگر كشورمان نيز در اين رقابت عنوان ارزنده چهارمي را به دست آورد. اين موفقيت تاريخي در حالي به دست آمد كه خانم ها طياره و جباري دو تن از سه گانه كاران شايسته كشورمان براي نخستين بار و در پي تاييد پوشش اسلامي سه گانه بانوان در وزارت ورزش و اتحاديه جهاني سه گانه (ITU) فرصت حضور در مسابقات بين المللي را پيدا كردند.

در بخش آقايان اين مسابقات نيز نويد سليمي پور سه گانه كار سخت كوش كشورمان با اختلافي ناچيز نسبت به نفر سوم به مقام چهارم دست يافت و اين در حالي بود كه سكوي سوم مسابقات به هيچ عنوان دور از دسترس وي نبود.

خاطر نشان مي گردد كه اين نخستين حضور بانوان كشورمان در رقابت هاي سه گانه بين المللي مي باشد و پيش از اين به دليل عدم وجود لباس مناسب تنها در مسابقات دوگانه حاضر مي شدند.

تيم اعزامي كشورمان به اين رقابت ها ساعت 12:55 ظهر سه شنبه 10 مردادماه از طريق فرودگاه بين المللي امام خميني به كشور باز مي گردد.


منبع :

تعداد بازدید : 562 - کد خبر : 2438 - تاریخ خبر : 7 مرداد 1396 - 15:30:44

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com