كسب عنوان ششمي قاره آسيا توسط ملي پوش شايسته كشورمان

: : مسابقات سه گانه قهرماني آسيا برگزار شد

:: كسب عنوان ششمي قاره آسيا توسط ملي پوش شايسته كشورمان

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ بيست و ششمين دوره رقابت هاي قهرماني ورزش سه گانه آسيا در بخش مردان امروز در شهر پالم بنگ كشور اندونزي برگزار شد.

اين مسابقات در سه رده سني جوانان، اميد و بزرگسالان برگزار شد و ورزشكاران كشورمان با ارائه عملكرد مناسب و انگيزه مضاعف نتايج قابل قبولي را كسب نمودند. در رده سني بزرگسالان كه با حضور 35 ورزشكار از 15 كشور برگزار شد كه محمد مهدي رحمتي با ثبت زمان 2 ساعت و 8 دقيقه و 45 ثانيه در مكان بيست و چهارم آسيا، بهزاد نوبري پور در مكان بيست و هفتم و علي عباس نژاد در جايگاه سي و يكم ايستادند.

اما در مسابقات رده سني اميد كه بطور هم زمان با بزرگسالان برگزار شد، سيد حسن بابايي با نمايشي تحسين برانگيز با زمان 2 ساعت و سه دقيقه و 12 ثانيه براي نخستين بار كشورمان را حائز رتبه ششمي آسيا نمود. ديگر نماينده ما در اين دسته سيد محمد حسيني در جايگاه بيست و دوم آسيا ايستاد.

در رده جوانان اميرحسين سقايي با زمان 1 ساعت و 2 دقيقه و 21 ثانيه شانزدهم، اميرحسين ولي خاني بيست و هشتم، علي رضواني بيست و نهم، نيما انصاري سي و پنجم و علي صفدريان چهل و پنجم شدند.

در اين مسابقات بداقبالي در چند مورد سبب شد تا كسب نتايج بهتر از دسترس ملي پوشان خارج شود. بهزاد نوبري پور كه با ثبت زمان مناسبي بخش شنا را به پايان برده بود، در همان ابتداي رقابت دوچرخه سواري با جدا شدن صندلي دوچرخه عملا متحمل زحمت و صرف زمان زيادي شد چرا كه بر اساس مقررات امكان تعمير در محوطه ترانزيشن ميسر نبوده و مي بايست فاصله 2500 متري تا اولين ايستگاه تعميراتي را به صورت ايستاده ركاب مي زد كه با اين كار شانس كسب رتبه بهتر براي خود و تشكيل تيم ركاب زني با رحمتي و بابايي و در نتيجه امكان كسب رتبه اي بالاتر براي آنان نيز از بين رفت.

در بخش جوانان نيز علي رضواني از جوانان شايسته سه گانه كشور در تمرين روز گذشته دچار آسيب ديدگي از ناحيه شانه شد و با پانسمان و اسپري بي حس كننده پا به كارزار مسابقه گذاشت. وي با غيرت هر چه تمام تر در مسابقه حاضر شد چرا كه در آسيب ديدگي هايي به مراتب ساده تر ورزشكاران از حضور در مسابقه خودداري مي كنند.

تمرينات منسجم و برنامه ريزي شده در قالب اردوهاي منظم در كنار انگيزه، خودباوري، غيرت تيمي و تلاش تا آخرين لحظات سبب شد تا در اين دوره ركورد شناي ملي پوشان تا اندازه زيادي بهبود پيدا كرده و بر خلاف دوره هاي گذشته براي نخستين بار تمامي ورزشكاران اعزامي ايران با موفقيت مسابقه را به پايان رسانند، بود كه در نهايت منجر به كسب نتايج مناسب و قابل قبول شد.

و اما در رده بزرگسالان جامپي فورويا از ژاپن با زمان 1 ساعت و 54 دقيقه و 22 ثانيه به مقام قهرماني دست يافت و هموطنان وي نيز به ترتيب در مكان دوم و سوم ايستادند.

در رده اميد نيز ورزشكارن ژاپني به ترتيب حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند و در رده جوانان ورزشكاران هنگ كنگ، تايوان و چين بر سكوي اول تا سوم قرار گرفتند.


منبع :

تعداد بازدید : 754 - کد خبر : 2429 - تاریخ خبر : 31 تير 1396 - 16:20:17

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com