سردار صبور با خانم دكتر محمديان معاون محترم امور بانوان وزارت ورزش ديدار و گفت وگو كرد

: : با حضور در دفتر معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان

:: سردار صبور با خانم دكتر محمديان معاون محترم امور بانوان وزارت ورزش ديدار و گفت وگو كرد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه؛ سردار صبور صبح امروز در دفتر امور بانوان وزارت ورزش و جوانان به ديدار خانم دكتر محمديان معاون محترم امور بانوان وزارت ورزش و جوانان رفت و گزارش از فعاليت هاي اين فدراسيون در بخش بانوان ارائه نمود.

سردار صبور در اين جلسه ضمن تاكيد بر سخنان مدبرانه رياست محترم جمهور جناب آقاي دكتر روحاني و تدبير وزير محترم ورزش و جوانان در مورد تقويت و گسترش ورزش بانوان، گزارشي از برنامه هاي پيش بيني شده در سال 96 در بخش بانوان را ارائه داده و اعلام كرد كه سال 96 سال تحول ورزش بانوان در فدراسيون سه گانه مي باشد و يكي از اهداف فدراسيون حضور قدرتمندانه بانوان در بازي هاي آسيايي سال آينده در كشور اندونزي است.

در اين جلسه نمونه اي از لباس بانوان در مسابقات دوگانه و لباس طراحي شده سه گانه بانوان ارائه شد كه مقرر گرديد لباس مذكور همراه با مستندات به طور رسمي به معاونت امور بانوان وزارت ورزش ارائه و در كميسيون مربوطه در مورد آن بحث و بررسي و تصميم گيري شود.

سركار خانم دكتر محمديان معاون محترم امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نيز ضمن تقدير و تشكر از برناكمه هاي پيش بيني شده فدراسيون، اعلام نمود كه راه اندازي و گسترش ورزش بانوان در اين رشته از شرايط خاصي برخوردار و با بسياري از رشته ها متفاوت است.

در پايان خانم دكتر محمديان رهنمودهاي لازم در خصوص چگونگي تقويت كادر فني و ارتباط تنگاتنگ اين معاونت و فدراسيون ورزش سه گانه را بيان نمودند.


منبع :

تعداد بازدید : 413 - کد خبر : 2423 - تاریخ خبر : 21 تير 1396 - 14:39:41

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com