مسئولين فدراسيون از پايگاه استعداديابي هيئت ورزش سه گانه استان تهران بازديد كردند

: : با راه اندازي نخستين پايگاه

:: مسئولين فدراسيون از پايگاه استعداديابي هيئت ورزش سه گانه استان تهران بازديد كردند

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه، صبح امروز آقايان دكتر صفري دبير، دكتر گودرزي نايب رئيس و دكتر شريف نژاد رئيس كميته استعداديابي فدراسيون از پايگاه استعداديابي هيئت ورزش سه گانه استان تهران كه به تازگي در استخر مجموعه ورزشي شهيد طوقاني در منطقه شمال شرق تهران راه اندازي شده است، بازديد به عمل آوردند.

با توجه به رويكرد و برنامه هاي فدراسيون ورزش سه گانه مبني بر گسترش مقوله استعداديابي در استان هاي مختلف كشور و اقدامات هيئت هاي استاني در اين خصوص، هيئت ورزش سه گانه استان تهران نخستين پايگاه استعداديابي خود را در مجموعه ورزشي فوق الذكر در منطقه شمال شرق شهر تهران راه اندازي نمود.

در جلسه اي نيز كه به همين منظور با حضور مسئولين قيد شده و آقايان مشايخي رئيس و سميعي دبير هيئت ورزش سه گانه استان تهران در محل استخر شهيد طوقاني تشكيل شد، شرايط ايجاد اين پايگاه و نحوه انجام مراحل استعداديابي در محل استخر مجموعه ورزشي شهيد طوقاني مورد بحث و بررسي قرار گرفت و در مورد روند آماده سازي و استقرار اين پايگاه به عنوان اولين پايگاه استعداديابي در سطح شهر تهران توضيحاتي از سوي رئيس و دبير هيئت تهران ارائه گرديد و اين گونه عنوان شد كه اين هيئت در نظر دارد در مناطق مختلف شهر تهران پايگاه استعداديابي را داير كند.

در اين جلسه دكتر گودرزي و دكتر شريف نژاد از مراحل استاندارد انجام تست هاي استعداديابي نكاتي را يادآور شدند و از برگزاري كلاس هاي آموزشي مخصوص استعداديابي از سوي فدراسيون خبر دادند. دكتر صفري نيز عنوان نمود كه فدراسيون از طرح هاي استعداديابي در صورت وجود برنامه هدفمند و مستمر با نهايت توان حمايت خواهد كرد.

در همين چهاچوب در مورخه جمعه 23/04 نخستين مرحله آزمون استعداديابي در قالب مسابقه همگاني سه گانه در محل استخر و مجموعه ورزشي شهيد طوقاني برگزار خوهد شد.


منبع :

تعداد بازدید : 313 - کد خبر : 2421 - تاریخ خبر : 19 تير 1396 - 15:51:53

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com