امينيان از تمرينات و شرايط  تيم ملي جوانان در مرحله چهارم اردوي آماده سازي مي گويد

: : در گفت و گويي با روابط عمومي فدراسيون

:: امينيان از تمرينات و شرايط تيم ملي جوانان در مرحله چهارم اردوي آماده سازي مي گويد

احسان امينيان سرمربي تيم ملي جوانان در گفت و گويي كوتاه با روابط عمومي فدراسيون در نخستين روزهاي دور چهارم اردوي تيم ملي در مجموعه ورزشي آزادي در مورد شرايط و روند آماده سازي ملي پوشان گفت:

همان طور كه مي دانيد اين چهارمين مرحله از اردوي تيم ملي جو.انان براي آماده سازي رقابت هاي قهرماني آسياست و پيش از اين در شهرهاي بروجرد، تهران، تبريز نيز سه مرحله اردو را پشت سرگذاشته ايم. امينيان با اشاره به اين مطلب افزود: حجم و فشار تمرينات بسيار سنگين است چرا كه مقصد مسابقات قهرماني آسياست كه همه كشورها با بهترين نفرات و بهترين شرايط حضور پيدا مي كنند. ما هم 10 نفر از بهترين ها را به اردوي نخست دعوت كرديم و با ريزش نفرات بر اساس ميزان آمادگي در حال حاضر 5 نفر در اردوي تيم ملي جوانان حاضر مي باشند.

سرمربي تيم ملي جوانان با ذكر اين مطلب در مورد برنامه تمرينات اضافه كرد: تمرينات همه روزه در دو نوبت صبح و عصر ادامه انجام مي شود، البته به جز جمعه ها كه روز استراحت ملي پوشان مي باشد، بين ساعت 8 الي 10 صبح تمرينات شنا در در استخر قهرماني مجموعه ورزشي آزادي و تمرينات دو و دوچرخه دور مجموعه ورزشي آزادي يا دور درياچه انجام مي گيرد و به طور كلي 4 ساعت از روز را تمرين مي كنيم.

وي در خصوص نوع تمرينات در اين مرحله نيز گفت: تا كنون بيشتر تمركز بر روي شنا بوده كه مهم ترين بخش در ورزش سه گانه است. به طوري كه اگر ورزشكاران در بخش شنا خوب باشند در دوچرخه و دو نيز خوب ظاهر م ي شوند و در نتيجه در پايان مي توانند زمان كلي خوبي را به ثبت برسانند. يكي از ملاك هاي انتخاب نفرات برتر براي ماندن در اردوي تيم ملي و قرار گرفتن در بين نفرات اصلي همين بحث شنا بوده است. ما اگر بتوانيم در بخش شنا خوب ظاهر شويم و بچه ها بتوانند از نظر زماني نزديك به هم باشند در بخش دوچرخه و دو نيز مي توانيم با دسته حركت كنيم و اين به نفع ما و نتيجه تيمي ماست و مي توانيم رتبه بهتري در آسيا كسب كنيم. در حال حاضر نيز هر چه به مسابقات نزديكتر مي شويم تمرينات تركيبي مثل دوگانه يا سه گانه مسافت كوتاه به كار افزوده مي شود تا به شرايط مسابقه نزديك تر شويم.

امينيان در خصوص آزمون آمادگي جسماني كه اواخر هفته گذشته از ملي پوشان در آكادمي ملي المپيك به عمل آمد نيز گفت: نتايج آزمون آمادگي جسماني خوب و رضايت بخش بود ولي انتظار من به عنوان مربي بيشتر از اين بود چرا كه ديد ما به مسابقات قهرماني آسياست و به همين دليل بايد روند رو به رشد را تسريع كنيم تا بتوانيم با حمايت فدراسيون و وزارت ورزش در آسيا صاحب سكو شويم.

امينيان در خصوص حضور ملي پوشان در مسابقات ليگ نيز اين طور عنوان كرد: در فاصله اي كه تا مسابقات قهرماني آسيا وجود دارد نيم نگاهي هم به مسابقات ليگ داريم، چرا كه فرصت بسيار خوبي براي محك خوردن بچه هاست. ولي قطعا تمركز ما براي قهرماني آسياست كه ان شا الله نتيجه اي متفاوت از ساليان گذشته بگيريم و صعود چند پله اي داشته باشيم.

و در پايان امينيان ابراز اميدواري كرد: بسيار خوب خواهد بود اگر روند اردوها پس از مسابقات قهرماني آسيا نيز برقرار باشد تا با نظم و استمرار در تمرينات شاهد رشد بيشتر ملي پوشان باشيم، ضمن اين كه اين استمرار در تمرينات و اردوها انگيزه مضاعفي به نفرات جا مانده از اردوي تيم ملي مي دهد تا با افزايش توان بتوانند در اروهاي تيم ملي و در نهايت مسابقات حضور داشته باشند.

اسامي ورزشكاران و كادر فني حاضر در مرحله چهارم اردوي تيم ملي جوانان به اين شرح است:

كادر فني: احسان امينيان سرمربي، ميلاد طاهري و حامد يادگاري مربي

ورزشكاران: اميرحسين ولي خاني، نيما انصاري، علي رضواني، امين سقايي، علي صفدريان


منبع :

تعداد بازدید : 709 - کد خبر : 2406 - تاریخ خبر : 21 خرداد 1396 - 09:32:18

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com