حضور شايسته ورزشكارن سه گانه و دوگانه كشور در رقابت هاي دو پارس

: : برگزاري رقابت هاي ماراتن و نيمه ماراتن دو پارس

:: حضور شايسته ورزشكارن سه گانه و دوگانه كشور در رقابت هاي دو پارس

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سه گانه و به نقل از فدراسيون دو و ميداني، نخستين مسابقه بين المللي دوي پارس با حضور چشم گير شركت كنندگان ايراني و خارجي صبح روز جمعه 18 فروردين ماه در ورزشگاه بزرگ آزادي تهران در 3 مسافت 10، 21، و 42 كيلومتر در بخش مردان و 10 كيلومتر در بخش زنان برگزار گرديد.

اين رقابت كه با حضور دكتر محمود سلطاني فر وزير ورزش و جوانان و شليك تپانچه شروع مسابقه توسط ايشان و با شعار I Ran Iran براي نخستين بار در تهران در دوي فوق استقامت جاده اي برگزار شد قرار است با نام Persian Run در تقويم مسابقات فدراسيون دو و ميداني گنجانده و برگزار شود.

در بخش مردان اين رقابت ها نويد سليمي پور و محمدمهدي رحمتي دو تن از ورزشكاران شايسته سه گانه كشور حضور داشتند كه در مسابقه نيمه مارتن و مسافت 21 كيلومتر به رقابت پرداختند و در پايان توانستند به ترتيب عنوان پنجم و هفتم اين رقابت را كسب نمايند.

هم چنين در بخش بانوان خانم زهرا رئيسي و عالمه جباري دو تن از ورزشكاران خوب دوگانه كار كشور در بخش 10 كيلومتر به رقابت پرداختند و در پايان به ترتيب عناوين سوم و پنجم را يه دست آوردند.

فدراسيون ورزش سه گانه حضور شايسته ورزشكارن خوب سه گانه و دوگانه كشور در اين رقابت ها و كسب عناوين درخور و ارزنده را ارج مي نهد.


منبع :

تعداد بازدید : 479 - کد خبر : 2358 - تاریخ خبر : 19 فروردين 1396 - 13:58:24

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com