روزهاي خوبي براي ورزش سه گانه در راه است

: :

:: روزهاي خوبي براي ورزش سه گانه در راه است

به گزارش روابط عمومي فدراسيون؛ دكتر عليرضا صفري دبير فدراسيون سه گانه در گفت و گويي با سايت فدراسيون عنوان كرد كه روزهاي خوب و درخشاني براي سه گانه كشور در راه است.

دكتر صفري يكي از دلايل موفقيت در ساز مان ها و نهادهاي ورزشي را آرامش، حميت قسمتي و يكدل و همسو بودن عوامل اجرايي بر شمرد و افزود: متاسفانه در گذشته بين كاركنان و مسئولين فدراسيون چندگانگي و اختلاف ديده مي شد ولي امروز شاهد تعامل بسيار خوبي بين رياست، نايب رئيس، دبير و ساير عوامل اجرايي فدراسيون مي باشيم كه اين آرامش و همگرايي يكي از عوامل بهبود عملكرد خوب فدراسيون خواهد بود.

وي افزود: برنامه راهبردي و عملياتي فدراسيون كه به وزارت ارائه شده به گواه مسئولين امر در زمره بهترين برنامه هاي تهيه شده توسط فدراسيون ها مي باشد. هم چنين در جلسه اي كه ما بين مسئولين فدراسيون و معاونت محترم ورزش قهرماني وزارت ورزش و جوانان برگزار گرديد، قول پشتيباني و افزايش كف بودجه فدراسيون داده شده است.

دبير فدراسيون خاطر نشان نمود: رايزني هاي بسيار خوبي با برخي از شركت ها و موسسات مالي و صنعتي در خصوص حمايت و پشتيباني از فدراسيون و حضور فعال در رقابت هاي ليگ سال آينده به عمل آمده تا در سال آينده شاهد ليگ منسجم، قوي و پويا باشيم.

وي در مورد عملكرد كميته هاي مختلف فدراسيون اظهار داشت: در دو سال اخير خللي در اجراي برنامه ها بوجود آمده بود كه با تغييرات و جا به جايي در مسئولين اجرايي فدراسيون شاهد تحولات عظيم بوده و خوهيم بود. كميته هاي مختلف فدراسيون در حال حاضر فعال و عملياتي گرديده كه به عنوان نمونه در بخش استعداديابي با استفاده از دانش كشورهاي پيشرفته در امر ورزش اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته است.

هم چنين با تعيين مربيان تيم هاي پايه و تشكيل اردوهاي برنامه ريزي شده و مقطعي در طول سال شاهد ورود تعداد زيادي از نوجوانان مستعد به تيم هاي ملي در آينده نزديك خواهيم بود.

وي در ادامه اعلام نمود: به منظور تقويت و بهبود عملكرد مربيان در تقويم سال آينده دوره هاي متعدد بين المللي مربي گري و مسئولين فني با استفاده از بهترين اساتيد ITU پيش بيني گرديده است كه مي تواند باعث گسترش دانش و بالا بردن شطح علمي مربيان و مسئولين فني كشور گردد.

وي هم چنين عنوان كرد: راه اندازي رشته Aquathlon يا دوگانه آبي كه مي تواند به عنوان يك رشته مادر در ورزش سه گانه باشد جزو اهداف فدراسيون خواهد بود و براي سال آتي برنامه هاي خوبي نيز در اين بخش پيش بيني شده اشت.

صفري در خصوص هجمه هايي كه اين روزها به فدراسيون وارد مي گردد اين گونه اشاره كرد: امروز افرادي كه عليه فدراسيون صحبت مي كنند و سعي در سياه نمايي دارند تا چندي پيش خود در فدراسيون صاحب سمت و مسند بودند، حال پرسش اين جاست كه چرا تا زماني كه خود عهده دار مسئوليت و صاحب سمت بودند مطالبي از اين دست عنوان نمي كردند؟ آيا در زمان زمام داري آن ها همه چيز خوب بوده و حال با رفتن آنان وضعيت فدراسيون نابسامان گشته است؟

صفري اظهار داشت: در سال آينده مجمع انتخاباتي فدراسيون برگزار خواهد شد و برخي از افراد از هم اكنون در تلاشند تا با هدايت عناصري معلوم الحال براي تخريب مسئولين كنوني فدراسيون اذهان عمومي را به خود معطوف و زمينه را براي حضور خود يا ساير عوامل مورد نظرشان فراهم آورند.

متاسفانه برخي پا را از اين فراتر گذاشته و با توهين، تهمت و افترا فدراسيون را مورد هجمه قرار مي دهند كه بالطبع فدراسيون نيز از طريق مراجع قضايي موضوع را دنبال خواهد نمود.

در پايان دكتر صفري تاكيد كردند كه فدراسيون سه گانه در مسير درست و با سرعتي مناسب در حال پيشرفت و حركت است، ايشان هم چنين براي همكاري با كارشناسان امر ورزش و علاقه مندان به ورزش سه گانه اعلام آمادگي كرده و ابراز اميدواري كردند كه با حفظ و شتاب بخشيدن به روند كنوني فدراسيون به زودي شاهد رشد و گسترش و موفقيت هاي بيشتر سه گانه در سطح آسيا خواهيم بود.


منبع :

تعداد بازدید : 258 - کد خبر : 2347 - تاریخ خبر : 24 اسفند 1395 - 12:47:29

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com