سكوهاي آسيا زير پاي سه گانه كاران ايران

: :

:: سكوهاي آسيا زير پاي سه گانه كاران ايران

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سه گانه، دكتر مهدي گودرزي نايب رئيس فدراسيون ورزش هاي سه گانه در گفت و گو با سايت فدراسيون داشت: كه در آينده اي نزديك شاهد درخشش سه گانه كاران تيم هاي ملي ايران در مسابقات بين المللي گونا گون علي الخصوص قهرماني آسيا خواهيم بود.

وي در خصوص دلايل خود اعلام نمود با تحول عظيمي كه در فرايند هاي عملياتي و سازماندهي منابع انساني در راستاي پياده سازي برنامه راهبردي فدراسيون صورت پذيرفته است افراد متخصص و متدين در حوزه هاي مختلف وارد فدراسيون شده اند كه در اين شرايط شاهد جايگزيني نيروهاي جا مانده از ساير فدراسيون ها با ورزشكاران كاملاً منحصر به فرد در رشته سه گانه خواهيم بود.

در برنامه هاي اخير فدراسيون فعاليت هاي استعداديابي راه را براي كشف و معرفي ورزشكاران مستعد جهت دستيابي به مدال هاي آسيايي و جهاني باز نموده است و در اين راستا افرادي را كه از لحاظ جسماني، ويژگي هاي مدال آوري را در ورزش سه گانه نداشته اند بطور كامل حذف نموده ايم. در آخر مي توان نويد روزهايي را داد كه با توجه به دستيابي فدراسيون به كادري برخواسته شده از دل ورزش سه گانه شاهد حضور افرادي سودجو با اهداف و مقاصد شخصي در اين رشته ورزشي نباشيم و با دست يابي به اهداف متعالي فدراسيون بر اين مهم مهر تاييد حك نماييم.


منبع :

تعداد بازدید : 237 - کد خبر : 2346 - تاریخ خبر : 22 اسفند 1395 - 11:54:7

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com