مدال ورزشكاران سه گانه به خانواده شهداي نيروي انتظامي استان اهدا گرديد.

: : توسط هيئت سه گانه استان كهكيلويه و بويراحمد

:: مدال ورزشكاران سه گانه به خانواده شهداي نيروي انتظامي استان اهدا گرديد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون؛ طي مراسمي كه با حضور سردار مهدي انصاري فرماندهي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد، خانواده شهدا و ديگران كاركنان نيروي انتظامي استان برگزار شد ورزشكاران هيات سه‌گانه مدال‌هاي خود را به خانواده شهيدان غلامي و بخردان تقديم كردند.

سردار مهدي انصاري در اين مراسم با تسليت شهادت حضرت زهرا (س) با بيان اينكه اين دو شهيد بزرگوار براي پاسداري از انقلاب و كشور جان خود را فدا كردند، گفت: اين بزرگ مردان با كساني كه براي امنيت و آرامش جامعه مزاحمت و خلل ايجاد كردند مبارزه كردند و به شهادت رسيدند.

فرماندهي انتظامي كهگيلويه و بويراحمد افزود: امروز ورزشكاران جوان و افتخارآفرين استان كه با درخشش در مسابقات ملي پرآوازه شدند مدال‌هاي خود را كه با سختي و پشتكار فراوان به دست آوردند به خانواده شهدا تقديم كردند كه اين كار بزرگ و ارزشمندي است.

در ادامه آتيلا لوا رئيس هيات سه‌گانه استان شهدا را قهرمانان واقعي دانست و افزود: افتخار داشتيم در جايگاه رياست هيات سه‌‌گانه از خانواده شهدا تجليل كنيم.

وي تصريح كرد: آقايان عباس‌نژاد قهرمان سه‌گانه كشور و عضو تيم ملي، آيدين لوا و محمد اسكندري قهرمانان شنا با كسب مدال‌هاي طلا مسابقات مختلف آن را به خانواده محترم و بزرگوار شهداي نيروي انتظامي تقديم كردند.

لوا تصريح كرد: تلاش ما در هيات ورزش‌هاي سه‌‌گانه اين است كه علاوه بر اينكه ورزشكاران را در بعد قهرماني تربيت كنيم آنها را با بعد پهلواني هم آشنا كنيم.

رئيس هيات ورزش‌هاي سه‌‌گانه كهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان كرد: هيات سه گانه به عنوان يك هيئت فرهنگي ورزشي در حال فعاليت مي باشد.


منبع :

تعداد بازدید : 320 - کد خبر : 2342 - تاریخ خبر : 15 اسفند 1395 - 13:1:36

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com