سجادي: ورزش سه گانه رشته اي المپيكي است و بايد از اين موقعيت استفاده كند.

: : مجمع عمومي ساليانه فدراسيون ورزش سه گانه به رياست نصرالله سجادي معاونت محترم وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

:: سجادي: ورزش سه گانه رشته اي المپيكي است و بايد از اين موقعيت استفاده كند.

مجمع عمومي ساليانه فدراسيون ورزش هاي سه گانه به رياست سيد نصرالله سجادي، معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازي دبيركل كميته ملي المپيك، احمد گواري مدير كل دفتر امور مشترك فدراسيون ها، روساي هيئت هاي استاني، نمايندگان سازمان ها و ارگان ها، ورزشكاران، مربيان، داوران و ديگر اعضاي مجمع در محل آكادمي ملي المپيك برگزارشد.

در اين مجمع معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان گفت : ورزش سه گانه جزو رشته هاي المپيكي است و ورزشكاران بايد از اين موقعيت براي كسب مدال در رقابت هاي آسيايي و المپيكي استفاده كنند.

«نصرالله سجادي» روز يكشنبه در مجمع عمومي ساليانه فدراسيون ورزش سه گانه گفت: اين ورزش جزو رشته هاي مطرح در جهان است و علاوه بر حضور در رقابت هاي آسيايي و جهاني، در بازي هاي آسيايي و المپيك نيز حضور دارد.

وي افزود: تعدادي از رشته هاي ورزشي به دنبال المپيكي شدن هستند در حالي كه ورزش سه گانه المپيكي است و بايد از اين موقعيت استفاده كند.

ايشان اظهار داشتند: وزارت ورزش و جوانان انتظار دارد تا فعاليت هاي اين رشته ورزشي در سطح كشور افزايش يابد و تيم ملي منسجمي در اين بخش تشكيل شود و خاطر نشان كردند: براي حضور در رقابت هاي آسيايي نياز به كسب سهميه نيست و در صورت آمادگي فدراسيون، ورزش سه گانه مي تواند در رقابت هاي جاكارتا نيز حضور داشته باشد.

ايشان ابراز اميدواري كردند كه با حمايت وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك، ورزش سه گانه در عرصه هاي مختلف براي كشور مدال آوري كند و در پايان با بيان اين نكته كه متاسفانه از آموزش و پرورش غافل بوده ايم، در حالي كه با توجه به نيروي انساني زياد موجود در آن مجموعه مانند معلمان و دانش آموزان پتانسيل خوبي در جهت رشد و توسعه ورزش سه گانه وجود دارد. در اين راستا نياز است فدراسيون با همكاري آموزش و پرورش و امضاي تفاهم نامه هاي لازم زمينه را براي شناسايي استعدادها و تربيت مربيان ورزش سه گانه فراهم نمايد.

در اين مجمع گزارش عملكرد سال ٩٤ فدراسيون توسط سردار صبور رياست فدراسيون ورزش سه گانه، گزارش حسابرس، گزارش مالي سال ٩٤ توسط خزانه دار و گزارش بازرس فدراسيون نيز ارائه و به سمع و نظر اعضا رسيد.

همچنين كليات تقويم سال ٩٦ پس از بررسي هاي لازم تاييد و مقرر شد بر اساس برنامه راهبردي چهار سال آينده و در نظر گرفتن منابع تخصيصي و بودجه ٩٦ به اجرا درآيد و نيز اعضاي مجمع به رئيس فدراسيون تفويض اختيار كردند تا در خصوص تغيير و تحول در كادر اجرايي فدراسيون تصميم گيري نمايد.


منبع :

تعداد بازدید : 618 - کد خبر : 2287 - تاریخ خبر : 12 دي 1395 - 15:34:37

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com