مك فرسون : افتخارات همه قهرمانان مال مربيان است

: : گزارش مراسم اختتاميه دوره مربيگري سطح يك اتحاديه جهاني سه گانه و سوليداريتي

:: مك فرسون : افتخارات همه قهرمانان مال مربيان است

مراسم اختتاميه دوره مربيگري سطح يك اتحاديه جهاني سه گانه با تقدير از برترين ها به كار خود پايان داد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سه گانه ، مراسم اختتاميه دوره مربيگري سطح يك اتحاديه جهاني سه گانه زير نظر مدرسين بين المللي از كشورهاي انگليس و اسلووني كه از روز 12 آبان ماه در سالن جلسات خوابگاه شماره يك مجموعه ورزشي آزادي تهران آغاز شده بود ، در حضور سردار صبور رييس ، دكتر عليرضا صفري سرپرست دبيري و خانم كريمي رييس كميته آموزش كميته ملي المپيك برگزار شد و از برترين دانشجويان و مربيان اين دوره تقدير بعمل آمد.

اين گزارش حاكي است كه در اين مراسم ابتدا دكتر مهدي گودرزي نايب رييس فدراسيون و مدير دوره ضمن تقدير از زحمات رييس ، دبير كل و كميته آموزش كميته ملي المپيك ، اساتيد حاضر ، سردار صبور رييس فدراسيون سه گانه و دانشجويان و مربيان شركت كننده تشكر كرد و اين دوره را يكي از بهترين و موثر ترين دوره هاي آموزشي براي فدراسيون سه گانه قلمداد نمود.

بعد از صحبت هاي دكتر گودرزي ، نيل راس مك فرسون مدرس انگليسي دوره ، ضمن ابراز خوشحالي از حضورش در ايران و برخورد با دانشجويان پرجنب و جوش و با هوش و علاقه مند ، مربيگري را اصل و اساس ورزش دانست و گفت: افتخارات همه ورزشكاران و قهرمانان منتسب به مربيان است و اگر آموزش درست آنان نباشد هيچ گاه موفقيتي حاصل نمي شود.

وي افزود: شما مربيان اين توانايي را داريد كه ورزش و ورزشكار را ارتقاء دهيد و باعث شويد كه قهرمانان متولد بشوند و از سكوهاي قهرماني در جهان بالا بروند. مك فرسون ضمن اشاره به يك ضرب المثل يوناني گفت: اگر يك ورزشكار خوب باشي مي تواني يك شهروند خوب هم باشي. ورزش به زندگي هدف مي بخشد و ارتقاء روحي و رواني ورزشكار هم با تربيت صحيح مربيان صورت مي گيرد.

مدرس اتحاديه سه گانه ضمن اشاره به اينكه ورزش در كنار رقابت به انسان نيرو مي دهد اظهار داشت: آموزش فقط براي بچه ها و كودكان نيست بلكه شما مي توانيد به بزرگ تر ها هم آموزش دهيد تا خود را از اينكه هستند بالاتر ببرند.

وي گفت : من مي خواهم شما را به چالش بكشم تا برويد و به ورزش سه گانه معلولان نگاه كنيد. آن ها با وجود نقص عضو و معلوليت به چيزهايي دست مي يابند كه آدم هاي سالم آن را غير ممكن مي دانند. و اين كارها و غيرممكن ها فقط از طريق ورزش كردن اين آدم ها عملي و اجرايي مي شود.

نيل راس مك فرسون در پايان اظهار داشت: وقتي ما آموزش مي دهيم در واقع زمان يادگيري خود ماست. وقتي ما شرايط آموزش و يادگيري را براي ديگران مهيا مي كنيم در حقيقت به خودمان كمك كرديم و آموزش ديديم. شما هميشه در ذهن داشته باشيد كه مربيگري يك افتخار است و همه ورزشكاران و قهرمانان نمي توانند مربيان خوبي باشند اما شما توانستيد و الان مربي هستيد.

دكتر علي شريف نژاد رييس كميته استعداديابي فدراسيون كه در اين دوره به عنوان دانشجو شركت كرده بود و به عنوان دانشجوي نمونه انتخاب شد طي سخناني گفت: من شخصا بسيار خوشحالم كه در جمع شما هستم و اطلاعات بسيار مفيدي از اين دوره و كلاس دريافت كردم.

وي اظهار داشت: من در دوره دكترايم هميشه خيلي تخصصي به مسائل نگاه مي كردم و متمركز مي شدم . ولي به اين كلاس آمدم تا ياد بگيرم كه چگونه مي شود از جنبه هاي ديگري به مسائل و موضوعات مختلف نگاه كرد. بيشتر بحث من در اين كلاس بحث استعداديابي بود كه از تك تك دوستان واساتيد ياد گرفتم و اميدوارم اين دوره ها و جلسات تداوم داشته باشد.

ميلوش پتلين مدرس ديگر دوره كه نمي خواست سخنراني كند گفت: من از سخنراني كردن رسمي خيلي خوشم نمي آيد و متعجب شدم كه نيل ( مك فرسون) اينقدر راحت و خوب صحبت كرد. من سعي مي كنم موضوع را خيلي ساده بگويم. براي من حضور در ايران و زندگي چند روزه در كنار شما بسيار چالش برانگيز بود. شما ها آدم هاي خيلي خونگرمي هستيد و از خدافافظي خيلي بدم مي آيد و امروز اين ناراحتي در من بروز كرده.

وي افزود: من اميدوارم باز هم همديگر را ببينيم. اين ديدار شايد در مسابقات بين المللي اتفاق بيفتد و بتوانيم در آنجا تجاربمان را تبادل بكنيم و از آن لذت ببريم.

بعد از صحبت هاي مسئولان و مدرسان ، مدرك سوليداريتي به مربيان و دانشجويان توسط رييس فدراسيون و مدرسان حاضر اهداء شد و از دكتر شريف نژاد به عنوان دانشجوي نمونه ، دكتر مهدي گودرزي به عنوان مدير گروه ، و خانم كريمي رييس كميته آموزش كميته ملي المپيك جهت تلاش ها و همكاري شايسته وي در اين دوره تقدير و تجليل شد.

در پايان مراسم اختتاميه دوره مربيگري سطح يك اتحاديه جهاني سه گانه ، هدايايي به رسم يادبود از سوي سردار صبور رييس فدراسيون سه گانه به مدرسان خارجي تقديم شد.


منبع :

تعداد بازدید : 548 - کد خبر : 2267 - تاریخ خبر : 18 آبان 1395 - 11:7:44

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com