ورزش سه گانه در مناطق مختلف تهران گسترش و همگاني مي شود

: : نشست مشترك رييس فدراسيون سه گانه با رييس سازمان ورزش شهرداري

:: ورزش سه گانه در مناطق مختلف تهران گسترش و همگاني مي شود

در نشست مشترك روساي فدراسيون سه گانه و سازمان ورزش شهرداري تهران نسبت به گسترش و همگاني كردن ورزش سه گانه در مناطق مختلف تهران بحث و گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سه گانه ، طي نشستي كه صبح امروز يك شنبه 7 شهريورماه بين سردار صبور رييس فدراسيون سه گانه و دكتر محمد رضايي رييس سازمان ورزش شهرداري تهران برگزار شد ، پيرامون تعامل و همكاري دوطرف جهت تقويت ورزش همگاني و گسترش آن در بين مردم مناطق مختلف تهران گفتگو شد.

در اين جلسه كه خانم ميرزايي معاون بانوان و آقاي عسگري معاون اجرايي سازمان ورزش شهرداري تهران نيز حضور داشتند ، سردار صبور طي سخناني در رابطه با ورزش سه گانه و دوگانه و اقدامات صورت گرفته در اين زمينه توضيحاتي داد و با توجه به مفرح بودن اين ورزش و نقش آن در ايجاد نشاط ، همبستگي عمومي و تقويت آمادگي جسماني ، پيشنهاد همگاني كردن اين ورزش و راه اندازي آن در بين مردم محلات و مناطق مختلف تهران را ارائه كرد.

سردار صبور در اين زمينه گفت :با توجه به امكانات وسيع شهرداري از بعد سخت افزاري و وجود امكانات در سراسر تهران زمينه عملياتي كردن اين طرح را ارائه و نسبت به تنظيم تفاهم نامه اي در اين زمينه توضيحاتي داد.

اين گزارش حاكي است كه دكتر محمد رضايي رييس سازمان ورزش شهرداري تهران نيز ضمن تاكيد بر انعقاد تفاهم نامه في مابين اين سازمان و فدراسيون ورزش هاي سه گانه، گفت: هدف ما از تعامل با فدراسيون ها هماهنگي جهت ارتقاي رشته هاي مختلف ورزشي، ايجاد نشاط در بين اقشار مختلف مردم ، كمك به رشد و توسعه ورزش همگاني و استفاده بهينه از امكانات و منابع موجود براي همگاني شدن ورزش است.

شايان ذكر است كه برگزاري دوره هاي آموزشي، برپايي همايش ورزشي ـ تفريحي با موضوع ورزش سه گانه به صورت مشاركتي و انتصاب سردار صبور به عنوان رييس انجمن ورزش سه گانه سازمان ورزش از ديگر موارد مطرح شده در اين نشست بود.


منبع :

تعداد بازدید : 344 - کد خبر : 2205 - تاریخ خبر : 7 شهريور 1395 - 14:46:27

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com