به نظم وانضباط ، حجاب و عفت اسلامي توجه كامل شود

: : تاكيد رييس فدراسيون سه گانه در جلسه با بانوان دوگانه كار:

:: به نظم وانضباط ، حجاب و عفت اسلامي توجه كامل شود

رئيس فدراسيون سه گانه در جلسه با بانوان دوگانه كشور نسبت به رعايت نظم و انضباط ، حجاب و عفت اسلامي تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سه گانه ، سردار صبور رييس فدراسيون سه گانه ، در جلسه اي كه نايب رييس بانوان ، مربيان و ورزشكاران دوگانه كار بانوان تيم ملي با وي داشتند، اولويت هاي ورزش بانوان را گوشزد و نسبت به رعايت نظم ، حجاب و عفت اسلامي تاكيد كرد.

اين گزارش حاكي است كه در اين جلسه كه پيش از آغاز اردوي آمادگي تيم ملي بانوان دوگانه جهت اعزام به مسابقات قهرماني غرب آسيا كشور اردن صورت گرفت ، عليرضا صفري سرپرست دبيري فدراسيون ، خانم ها حسين جمال نايب رييس بانوان ، زهرا بهشتي سرمربي ، فاطمه واحدي مربي و 8 تن از اعضاي تيم ملي دوگانه بانوان حضور داشتند و رييس فدراسيون ضمن برشمردن محسنات اخلاقي و رعايت اصول ديني و اجتماعي نسبت به رعايت پوشش حجاب و عفت اسلامي تاكيد كرد و گفت: با توجه به اينكه مدت زمان زيادي است كه در بخش بانوان اعزام نداشتيم سعي مي شود بيشترين اعزام ها را به ورزش بانوان اختصاص دهيم و اميدواريم در اين زمينه بتوانيم نتايج ارزنده اي نيز بدست بياوريم.

سردار صبوردر پايان مديران و مربيان را نسبت به برخورد با خاطيان و غايبان در اردو هشدار داد وافزود: كساني كه به اردو دعوت شده و هنوز در آن حاضر نشده اند بلافاصله اسم آنان را از ليست خارج و افراد جديد را جايگزين نماييد.

شايان ذكر است كه اردوي آمادگي جهت انتخاب اعضاي تيم ملي دوگانه بانوان كشور از روز شنبه 6 شهريور ماه در تهران آغاز شده و پس از اجراي تست هاي مختلف فني و پزشكي از روز سه شنبه 9 شهريور تمرينات پرفشار خود را زير نظر مربيان ادامه خواهند داد.


منبع :

تعداد بازدید : 314 - کد خبر : 2202 - تاریخ خبر : 7 شهريور 1395 - 10:38:12

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com