ورزشكاران مازندران از 21 ورزشكار نيمه فعال به 400 ورزشكار فعال رسيده است

: : در ديدار رئيس هيئت استان مازندران با سردار صبور مطرح شد

:: ورزشكاران مازندران از 21 ورزشكار نيمه فعال به 400 ورزشكار فعال رسيده است

رئيس هيئت سه گانه استان مازندران در ديدار با رئيس فدراسيون سه گانه از فعاليت ها و رشد 400 در صدي تعداد ورزشكاران بيمه اي در اين استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سه گانه ، فردين خداوردي رئيس هيئت سه گانه استان مازندران ، صبح امروز يكشنبه 27 تيرماه با حضور در دفتر سردار صبور با وي ديدار و ملاقات كرد.

در اين ديدار رئيس هيت سه گانه استان مازندران ابتدا گزارشي از فعاليت هاي اين هيئت در مدت زمان مسئوليتش از آبان ماه سال 94 تاكنون ارائه داد و افزايش تعداد هيئت هاي سه گانه شهرستاني از 4 هيئت به 13 هيئت و از 21 ورزشكار نيمه فعال به بيش از 400 ورزشكار سه گانه كار فعال در اين استان ، از نظر كمي و كيفي يكي از كارهاي مديريتي و علاقه مندي اش به خدمت به ورزش و ورزشكاران استان قلمداد كرد.

رئيس هيئت استان مازندران همچنين آمادگي خود و هيئت سه گانه استان و ساير مسئولان را در زمينه برگزاري مسابقات قهرماني آقايان و بانوان در شهرستان هاي نور و رامسر و برگزاري ليگ باشگاه هاي كشور را در رامسر اعلام و از سردار صبور در اين زمينه خواستار بازديد از امكانات و محل مسابقات شد.

خداوردي در اين نشست خبر برگزاري مسابقه جايزه بزرگ سه گانه را در فريدون كنار و انتخابي تيم منتخب مازندران را در اوايل مرداد ماه در شهرستان نور اعلام كرد و اقزود: از زمان انتخابم به اين مسئوليت اقدامات زيادي انجام داده ام كه از جمله تربيت و پرورش نيروهاي جوان و نوجوان در ورزش سه گانه و همچنين برگزاري مسابقات مختلف در سطح استان و جلسات روزانه با ساير مسئولان استان جهت فعال نمودن ورزش در مازندران بوده است. ضمن اينكه درصدد هستم تا با كمك مسئولان استان و همياري فدراسيون سه گانه ، مسابقات قهرماني كشور و حتي ليگ باشگاه ها را در اين استان ميزباني كنيم.

اين گزارش حاكي است كه سردار صبور رئيس فدراسيون سه گانه ، گزارش رئيس هيئت سه گانه استان مازندران را يكي از فعاليت هاي موثر و با اهميت خداوردي دانست و گفت : در باورم نمي گنجيد كه در اين مدت كم ( 8 ماه ) اين اقدامات بزرگ از سوي شما انجام گرفته باشد. فعاليت هاي بسيار خوب و در حال رشدي انجام گرفته كه نويد آينده اي درخشان براي هيئت مازندران و متعاقب آن تيم ملي خواهد داشت.

سردار صبور با تاكيد به تقويت رشته شنا بين ورزشكاران سه گانه كار استان اظهار داشت: با توجه به بهره گيري استان مازندران از دريا ، شما مي توانيد در اين رشته تمركز بيشتري بكنيد كه اين كار مي تواند متضمن دريافت نتايج مناسب در سطح آسيا باشد. ضمن اينكه با توجه به پتانسيلي كه از شما مي شناسم ، مي توانيد با هماهنگي با آموزش و پرورش و سازمان بسيج استان در جهت افزايش و جذب ورزشكاران بيمه اي و ارتقاء سطح توانمندي در مسابقات قهرماني موفقيت هاي زيادي بدست آوريد.

در پايان اين ديدار سردار صبور از رئيس هيئت سه گانه استان مازندران بابت فعاليت هاي درخشان در مدت زمان كوتاه و فراهم آوردن زمينه ارتقاء و جذب ورزشكاران بيمه اي و همچنين حضور موفق در مسابقات تقدير كرد.

شايان ذكر است كه مقرر گرديد ؛ رئيس فدراسيون سه گانه در اولين فرصت بازديدي از محل برگزاري مسابقات بعمل بياورد. همچنين قرار شد سردار صبور امكانات مورد لزوم براي ايجاد پايگاه قهرماني در استان مازندران را در بازديد مورد نظر بررسي نموده و اعلام نظر نمايد.


منبع :

تعداد بازدید : 505 - کد خبر : 2184 - تاریخ خبر : 27 تير 1395 - 14:50:28

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com