سردار صبور: با مديريت صحيح از مسئوليت هاي اجرايي رئيس فدراسيون كم كنيد

: : در جلسه معارفه سرپرست امور دبيري فدراسيون سه گانه مطرح شد

:: سردار صبور: با مديريت صحيح از مسئوليت هاي اجرايي رئيس فدراسيون كم كنيد

رئيس فدراسيون سه گانه در جلسه معارفه سرپرست امور دبيري فدراسيون از وي خواست تا با مديريت صحيح از مسئوليت هاي اجرايي رئيس فدراسيون كم كند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سه گانه ، جلسه معارفه عليرضا صفري سرپرست امور دبيري فدراسيون سه گانه در حضور سردار صبور ، روساي كميته ها و ساير همكاران در دفتر رئيس فدراسيون برگزار شد.

در اين جلسه سردار صبور ضمن خيرمقدم به عليرضا صفري گفت : با توجه به شناختي كه از شما دارم و از نيروهاي ارزشي و مديريتي محسوب مي شويد. و با آگاهي از توانمندي هاي شما اميدوارم شرايط كلي فدراسيون را در نظر گرفته و امور اجرايي را كنترل نماييد.

رئيس فدراسيون سه گانه اظهار داشت: شما اختيارات كامل داريد تا نسبت به امور اجرايي و هماهنگي اقدام نماييد و در اين زمينه انتظار ويژه دارم تا كاري كنيد كه من به دنبال سياست هاي كلان و كلي فدراسيون باشم و در امور اجرايي كمتر دخالت كنم.

سردار صبور در پايان ضمن اشاره به وضعيت فدراسيون و فضاي بسيار مناسب در كنار همكاران فعال و دلسوز ، از سرپرست امور دبيري فدراسيون خواست تا در صورت لزوم نسبت به تغييرات در بعضي از كميته ها بر اساس صلاحديد و نياز فدراسيون اقدام نمايد.

اين گزارش حاكي است كه پس از صحبت هاي رئيس فدراسيون سه گانه ، عليرضا صفري سرپرست امور دبيري ، ضمن تشكر از رئيس فدراسيون بابت اعتمادي كه به وي داشته ، از مسئولان كميته ها و كاركنان و كارمندان فدراسيون درخواست همياري در جهت ايجاد فضايي صميمانه و دوستانه نمود.

وي گفت : با توجه به توانمندي هاي موجود نزد همكاران فدراسيون و وجود نيروهاي مخلص و متخصص ، اميدوارم در ايجاد فضايي دوستانه و در عين حال فعال و پرتحرك موفق باشيم.

صفري افزود: من از كار خسته نمي شوم و تمام هم و غم خود را براي تلاش بي وقفه در اين زمينه بكار خواهم بست و سعي دارم در مدت زمان كوتاهي فرمايشات شما را به مرحله عمل برسانم.

شايان ذكر است كه در پايان جلسه مسئولان كميته ها نقطه نظرات خود را در بعضي از مسائل عنوان كردند و با سرپرست جديد امور دبيري فدراسيون آشنا شدند.


منبع :

تعداد بازدید : 367 - کد خبر : 2181 - تاریخ خبر : 22 تير 1395 - 13:44:7

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com