سردار صبور: در صورت فراهم شدن شرايط، بانوان پا به پاي مردان رقابت مي كنند

: : رئيس فدراسيون سه گانه و دو بانوي قهرمان دو گانه كشور در شبكه ورزش سيما

:: سردار صبور: در صورت فراهم شدن شرايط، بانوان پا به پاي مردان رقابت مي كنند

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سه گانه ، ظهر امروز سه شنبه ساعت 30/12 سردار صبور رئيس فدراسيون سه گانه به اتفاق دو بانوي دوگانه كار (ماندانا دهقان منشادي و عالمه سادات جباري ) كه در مسابقات قهرماني دوگانه بين المللي دبي قهرمان و نايب قهرمان شده بودند، حضور يافته و در مورد ورزش سه گانه ، حضور پررنگ بانوان در صحنه هاي بين المللي و كسب نتايج درخشان و همچنين نيازها و كمبودهاي اين رشته ورزشي صحبت كردند و توجه مسئولان و مقامات ورزشي را نسبت به توسعه اين ورزش المپيكي و پرهيجان بيش از پيش خواستار شدند.

سردار صبور در اين برنامه ضمن پرمخاطب خواندن شبكه ورزش سيما و عموميت پيدا كردن اين شبكه در جامعه به تاريخچه ورزش سه گانه پرداخت و نسبت به فعاليت بانوان ورزشكار در اين رشته و توجه نيمي از جمعيت كشور به كل ورزش گفت: من بسيار علاقه مندم كه بانوان كه نيمي از جمعيت كشور را رقم مي زنند در ورزش فعال تر شوند و بتوانند توانايي هاي خود را بروز دهند. ما در سال 91 براي اولين بار در مسابقات دوگانه بانوان آسيا در فيليپين شركت كرديم كه دو مقام دوم و سوم و دو رتبه چهارم و ششم را بدست آورديم كه در نوع خود بسيار ارزشمند بود. به عقيده من اگر زمينه حضور بانوان در صحنه هاي ورزشي و حتي بين المللي فراهم شود ، مطمئنا پابه پاي مردان مي توانند رقابت كنند.

اين گزارش حاكي است كه عالمه سادات جباري و ماندانا دهقان منشادي دو بانوي ورزشكار و دوگانه كار كشورمان نيز از وضعيت حال حاضر اين ورزش و فعاليت هاي خود صحبت و گزارشي از چگونگي برگزاري مسابقات بين المللي كاپ آزاد دوبي و نحوه شركت در آن را ارائه كردند.


منبع :

تعداد بازدید : 906 - کد خبر : 2151 - تاریخ خبر : 21 ارديبهشت 1395 - 14:36:39

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com