هيئت سه گانه استان فارس بايد جزو پنج هيئت برگزيده كشور باشد

: : سرتيپ گودرزي در جلسه با اعضاي هيئت سه گانه فارس مطرح كرد:

:: هيئت سه گانه استان فارس بايد جزو پنج هيئت برگزيده كشور باشد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سه گانه، سرتيپ دوم ستاد احمد علي گودرزي رئيس هيئت سه گانه استان فارس طي برگزاري جلسه اي از زحمات و تلاش اعضاي اين هيئت تقدير نمود.

در اين جلسه رئيس هيئت سه گانه استان فارس از ورزش به عنوان مصاديق عيني سلامت ، امنيت و شادابي ياد كرد و گفت: ورزش جزء آموزه هاي ديني و از موثرترين مولفه هاي امر به معروف است كه از بازدارندگي و پيشگيري از وقوع تخلف و جرم برخوردار است.

وي اظهار داشت: با عنايت به مشكلات و كمبودهاي مالي در كشور ، سازماندهي و بهره گيري از ظرفيت خيرين ورزشي امري اجتناب ناپذير مي باشد و از آنجايي كه رفتار خيرخواهانه در امر سلامت و خيرين مدرسه ساز در كشور نهادينه شده است ، بنابر اين توقع مي رود كه در ورزش هم اين اقدام و عمل صورت بگيرد.

سرتيپ گودرزي افزود: امكانات و تجهيزات ورزشي نبايد موجب افت فعاليت هاي ورزشي گردد . البته اين به آن معنا نيست كه مسئولين و دست اندركاران جهت رفع مشكلات و تامين نيازمندي ها تلاش نكنند بلكه بايد با برنامه ريزي و سازماندهي و شناسايي ساير ظرفيت هاي حمايتي در استان به ورزش كمك نمايند.

رئيس هيئت سه گانه فارس ضمن اشاره به عملكرد اين هيئت در سال 94 و تلاش براي ارتقاي سطح كمي و كيفي گفت: ما در سال 94 در ارزيابي عملكرد نسبت به سال 93 از رتبه بهتري برخوردار بوديم و با برنامه ريزي بعمل آمده در سال 95 تلاش مي كنيم با همكاري و مساعدت مديركل محترم اداره ورزش و جوانان ، هيئت سه گانه استان را جزو پنج هيئت برگزيده كشور بكنيم.

اين گزارش حاكي است كه در ادامه جلسه ، كاظم جوانمردي دبير هيئت استان گزارشي از فعاليت هاي هيئت در سال 94 را ارائه كرد و در رابطه با كمبود دوچرخه ، تجهيزات ورزشي ، استفاده از استخرها و سالن هاي بدنسازي و آمادگي جسماني ، محل تمرين و....مطالبي را مطرح نمود كه با تاييد سرتيپ گودرزي مقرر گرديد جهت تامين نيازمندي هاي هيئت و جذب حاميان ورزشي و ارتقاي سطح همكاري هيئت با اداره كل ورزش و جوانان و تقويت هيئت هاي شهرستاني اقدامات اساسي صورت گيرد.


منبع :

تعداد بازدید : 256 - کد خبر : 2141 - تاریخ خبر : 6 ارديبهشت 1395 - 10:48:30

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com