قول مي دهيم امسال كمك هاي موثري به فدراسيون سه گانه داشته باشيم

: : در بازديد مديركل ورزش و جوانان استان تهران از فدراسيون سه گانه مطرح شد:

:: قول مي دهيم امسال كمك هاي موثري به فدراسيون سه گانه داشته باشيم

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سه گانه ، حميدرضا گرشاسبي مشاور وزير و مديركل ورزش و جوانان استان تهران ضمن حضور و بازديد از فدراسيون سه گانه با سردار صبور رئيس و عزيز شلال نژاد دبير فدراسيون ديدار و گفتگو كرد.

اين گزارش حاكي است كه در اين جلسه كه مجيد مشايخي رئيس هيئت سه گانه استان تهران ، محمد سميعي رئيس سازمان ليگ و محمود مزروعي رئيس كميته امور استان هاي فدراسيون نيز حضور داشتند ، ابتدا سردار صبور گزارشي از فعاليت ها و اقدامات اساسي صورت گرفته در فدراسيون سه گانه ارائه كرد و نسبت به مشكلات هيئت سه گانه استان تهران و نيازهاي ضروري در اين زمينه اشاره كرد و گفت: با توجه به اينكه استان تهران پتانسيل بالايي در بعد نيروي انساني ( چه ورزشكار و چه كادر آموزشي ) برخوردار است ، متاسفانه به علت عدم توجه به اين هيئت در مديريت هاي قبلي ، جزو پايين ترين رده هاي ارزيابي قرار گرفته كه مطمئن هستم در زمان مديريت جنابعالي توجه ويژه اي به آن خواهد شد.

سردار صبور اظهار داشت:عدم پايگاه تمريني ، نداشتن استخر ، عدم برخورداري از دفتر هيئت در مناطق چهارگانه تهران از ديگر مشكلات موجود است كه اميدواريم در اين زمينه اقداماتي صورت گيرد.

رئيس فدراسيون سه گانه ضمن برشمردن توانمندي هاي موجود در فدراسيون افزود: با توجه به توانمندي پرسنلي ما مي توانيم كلاس هاي آموزشي مختلفي در جهت كادرسازي برگزار كنيم و با توجه به دسترسي آسان كادر آموزشي در بدنه فدراسيون و رده هاي تيم ملي از اين كادر استفاده نماييم ولي به دليل مشكلات موجود آمار جذب ورزشكاران بيمه اي بسيار ضعيف بوده كه قابل مقايسه با بسياري از استان ها نيست. علت آن هم نبود مكان هايي براي مراجعه علاقه مندان به اين ورزش و تمرين و....بود.

پس از صحبت هاي سردار صبور ،حميدرضا گرشاسبي مديركل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تقدير از رئيس و مسئولان فدراسيون سه گانه بابت زحمات و تلاش آن ها در جهت جذب جوانان و درخشش آن ها در صحنه هاي بين المللي گفت: رشته ورزش سه گانه با توجه به سخت بودن و سنگيني آن بيشتر دچار آسيب شده و هماهنگ كردن سه رشته سخت و پرهزينه با هم و در كنار هم كار بسيار سختي است اما سردار صبور و همكارانش به خوبي از عهده آن برآمده اند و موفقيت هاي بدست آمده در كنفدراسيون سه گانه آسيا چه در زمينه مديريت و چه مسابقات قهرماني اميدها نشان دهنده اين موضوع است.ما هم قول مي دهيم در سال جديد بتوانيم كمك هاي موثري براي فدراسيون و ورزش سه گانه انجام دهيم.

شايان ذكر است كه در پايان جلسه مقرر شد تفاهم نامه اي در جهت استفاده از امكانات و تاسيسات موجود در اختيار اداره كل ورزش و جوانان استان تهران و كادر آموزشي فدراسيون سه گانه در راستاي همكاري هاي في مابين منعقد و اجرا گردد.


منبع :

تعداد بازدید : 347 - کد خبر : 2134 - تاریخ خبر : 29 فروردين 1395 - 10:42:36

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com