سايمون گفت مي تواني ورودي المپيك 2018 را بگيري

: : گفتگو با نوجوان ملي پوش سه گانه:

:: سايمون گفت مي تواني ورودي المپيك 2018 را بگيري

كلاس اول دبستان ورزش را با شنا شروع كرده است. سپس از كلاس پنجم به دووميداني پرداخته و آرام آرام به شكل جدي روي اين موضوع كار كرده است.

اهل شهرستان بسطام شاهرود است. از كمك هاي آقاي رضايي و هيئت سه گانه بسطام قدرداني مي كند و موفقيتش را مرهون زحمات پدر و مادر ، مسئولان ورزش سه گانه شهرستان ، همشهريانش، خليل غزنچايي و محمد غزنچايي مي داند كه همواره او را راهنمايي و حمايت مي كنند،

علي رضواني اولين بار در مسابقات قهرماني نوچوانان تبريز با بالا رفتن از سكوي قهرماني خودش را شناساند و توانست مسير سخت موفقيت در اين رشته جذاب و در عين حال طاقت فرسا را خيلي زود طي كند.

خودش مي گويد: من از بچگي عاشق ورزش بودم و خيلي زود توانستم با شنا وارد مسابقات شوم. از طرف مدرسه به مسابقات اعزام شدم و بعد از آن هم در مسابقات قهرماني كشور شركت كردم. با يك سال تمرين توانستم در مسابقات قهرماني كيش به مقام سوم برسم و بعد از آن هم با تيم خراسان جنوبي در ليگ باشگاه ها به مقام چهارم دست پيدا كردم.

وي مي گويد: وقتي ديدم مي توانم در مسابقات ، همپاي ديگران رقابت كنم ، تلاشم را بيشتر كردم تا سكوي قهرماني را در مسابقات قهرماني نوجوانان كشور در تبريز براي خودم مهيا سازم.

علي رضواني با 16 سال سن به عنوان نوجوان مستعد توانست يكي از دو ورزشكاري باشد كه از سوي كنفدراسيون سه گانه آسيا به اردوي استعداديابي تايلند دعوت شد و به مدت يك هفته از كلاس درس مدرسان بين المللي بهره مند شد.

وي در اين زمينه مي گويد: تجربه بسيار خوبي بود و از آقاي سايمون خيلي چيزها ياد گرفتم. همچنين از ساير مربيان كه تجارب خودشان را به ما منتقل كردند و ما را با علم روز دنيا آشنا كردند.

رضواني با اينكه در مسابقات قهرماني ملي تايلند نفر ششم از خط پايان گذشت اما در اين مورد هم حرف دارد: من در رده سني جوانان نفر ششم شدم اما در رده سني نوجوانان نفر اول از خط گذشتم كه محسوب نشد. وقتي من از خط پايان گذشتم، نوجواني جلوتر از من نبود و همه جوانان بودند. در حاليكه اگر رده سني نوجوانان جدا محسوب مي شد من نفر اول بودم .

او ضمن اشاره به نقطه ضعفش در شنا و تلاش براي مرتفع نمودن آن به موضوع طوفاني شدن دريا در روز مسابقه مي پردازد و مي گويد: من نقطه ضعفم در شناست كه تلاش مي كنم آن را برطرف كنم. در مسابقات قهرماني ملي تايلند هم كه شركت كرديم، با توجه به طوفاني بودن دريا من از گروه عقب ماندم و نفر شانزدهم از دريا بيرون آمدم اما در دوچرخه سواري و دو جبران كردم و توانستم به عنوان نفر ششم از خط پايان بگذرم.

اين نوجوان مستعد نظر مربيان حاضر در اردو را در مورد خودش مثبت ارزيابي مي كند و مي گويد: آقاي سايمون و آقاي كليفورد از من خيلي راضي بودند و گفتند كه قدرت بدني خوبي داري و اگر بتواني زير نظر مربيان خوب و با علم روز تمرين كني مي تواني حتي وردوي المپيك 2018 را بگيري. اين موضع هم همت مي خواهد و امكانات و مربياني كه بتوانند مرا در اين زمينه كمك كنند.


منبع :

تعداد بازدید : 614 - کد خبر : 2072 - تاریخ خبر : 19 بهمن 1394 - 14:23:4

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com