بزودي ركوردگيري براي حضور در مسابقات آسيايي ژاپن اجرا مي شود

: : سرمربي تيم ملي بزرگسالان سه گانه در گفتگو با سايت فدراسيون اعلام كرد:

:: بزودي ركوردگيري براي حضور در مسابقات آسيايي ژاپن اجرا مي شود

به گزارش روايط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه ، محمد منصورزاده سرمربي تيم ملي بزرگسالان سه گانه در گفتگو با سايت فدراسيون از تمرينات فشرده و اردوهاي برگزار شده ورزشكاران جهت آمادگي براي مسابقات قهرماني آسيا در ژاپن خبر داد.

وي گفت: تيم ملي پس از بازگشت از مسابقات چين تايپه، تمرينات خود را قطع نكرده و در مقاطع مختلف اردوهاي متنوعي برگزار كرده تا آمادگي ورزشكاران حفظ و از شرايط بدني و روحي مناسب برخوردار باشند.

وي اظهار داشت: ما در دو ماه مهر و آبان 3 اردو در جزيره خارك، اصفهان و تهران داشتيم كه بيشتر بر روي نقاط ضعف ورزشكاران كار كرديم. از آنجايي كه يكي از ضعف هاي ورزشكاران ما در رشته شنا است و در مسابقات مختلف شاهد آن بوده ايم، سعي داريم اين موضوع را با تمرينات درست و بيشتر اصلاح كنيم و اميدواريم با رفع اين نقطه ضعف بتوانيم جايگاه بهتري در مسابقات آسيايي بدست آوريم.

منصورزاده ضمن اشاره به كنترل ورزشكاران از راه دور و پيگيري تمرينات اختصاصي آنها در شهرستانها و دريافت گزارشات مختلف از نحوه تمرين و آمادگي آنان ، به برگزاري اردوي متمركز در يكي از شهرهاي جنوبي كشور جهت ركوردگيري اشاره كرد و گفت: ما هر روز برنامه هاي ورزشكاران را از راه دور كنترل و موارد لازم را به آنان گوشزد مي كنيم. بنابر اين بزودي در يك اردوي متمركز از آنان ركورد گيري يعمل مي آوريم تا آمادگي آنها را جهت حضور در مسابقات آسيايي ژاپن كه ارديبهشت ماه سال آينده برگزار مي شود، بسنجيم.


منبع :

تعداد بازدید : 361 - کد خبر : 2005 - تاریخ خبر : 2 آذر 1394 - 09:56:42

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com