لياقت كسب مقام در مسابقات آسيايي ژاپن را داريم

: : قهرمان چهار ساله ورزش سه گانه ايران:

:: لياقت كسب مقام در مسابقات آسيايي ژاپن را داريم

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه، سلمان تيموري قهرمان چهار ساله ورزش سه گانه ايران، در گفتگو با سايت فدراسيون از اهداف خود جهت حضور موثر و درخشش در مسابقات قهرماني آسيا در كشور ژاپن گفت و لازمه رسيدن به مراتب بالاتر در سطح آسيا را ايجاد شرايط و انگيزه هاي مناسب از سوي مسئولان دانست.

وي در مورد اردوهاي تمريني و نحوه تمرينات اختصاصي كه در دو ماه مهر و آبان پشت سر گذاشته توضيح داد و گفت:تمرينات خوبي را با آقاي منصورزاده سرمربي تيم ملي پشت سر گذاشتم و تمركزم بيشتر بر روي شنا بوده كه احساس مي كنم كمي در آن ضعف دارم و بايد بيشتر كار كنم. چون قبلا دونده بودم و در دوچرخه سواري هم مشكل چنداني حس نمي كنم ، به همين دليل به شنا بيشتر توجه مي كنم و سعي دارم در اين رشته به شرايط آرماني برسم.

تيموري كه حدود 9 سال است در ورزش سه گانه فعال است و از چهار سال پيش تاكنون قهرماني كشور را در كارنامه خود دارد، يكي ديگر از اهداف خود در اين رشته را، ابتدا كاهش ركوردها و كم كردن فاصله با رقباي آسيايي قلمداد كرد و ورزشكاران ايراني را شايسته كسب مقام هاي بهتر و برتر در سطح آسيا دانست.

وي افزود: من سالهاست كه در مسابقات قهرماني سه گانه آسيا حضور دارم و در رده هاي سني اميد و بزرگسالان بهترين نتايج را براي ايران بدست آورده ام. تنها كسي بودم كه در مسابقات دوگانه كلمبيا سهميه ورودي را كسب كردم و در فيليپين بهترين نتيجه تاريخ سه گانه ايران را(هم از لحاظ تايمي و هم از لحاظ مقامي) بدست آوردم. با اين وجود هر روز هم تلاشم را بيشتر كرده و مي كنم تا با كسب شرايط آرماني به سطح اول آسيا برسم. البته اين موضوع با برنامه ريزي و ايجاد شرايط مناسب و لازم از سوي مسئولان ممكن مي شود و دور از دسترس نيست.

تيموري در پايان يادآور شد: من به اتفاق هم تيمي هايم در تيم ملي تمام سعي و تلاشمان اين است كه بتوانيم در مسابقات آسيايي بر روي سكو برويم. اين موضوع دور از دسترس نيست و فقط بستگي به تلاش بيشتر و با برنامه توسط خودمان، راهنمايي مربيان و ايجاد شرايط و امكانات لازم از سوي فدراسيون دارد. فكر مي كنم لياقت اين را داريم كه بتوانيم در مسابقات قهرماني آسيا كه ارديبهشت ماه سال آينده در كشور ژاپن برگزار مي شود، مقام هاي شايسته اي بدست آوريم.


منبع :

تعداد بازدید : 355 - کد خبر : 2004 - تاریخ خبر : 1 آذر 1394 - 12:7:28

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com