سردار صبور: مسابقات سه گانه ايران بايد شبيه سازي مسابقات ژاپن باشد

: : ارزيابي عملكرد مسابقات تبريز و ميانه با حضور مسئولين فدراسيون

:: سردار صبور: مسابقات سه گانه ايران بايد شبيه سازي مسابقات ژاپن باشد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه، پس از بازگشت رئيس فدراسيون سه گانه از سفر حج تمتع ، جلسه ارزيابي عملكرد مسابقات سه گانه نونهالان و نوجوانان تبريز و مسابقات ليگ باشگاه هاي كشور در ميانه، برگزار شد كه پس از بررسي نقاط مثبت و منفي ، مقرر شد تا نسبت به رفع نقايص و كمبودها اقدام شود و از زحمات و تلاش برگزاركنندگان نيز تقدير بعمل آيد.

اين گزارش حاكي است كه در اين جلسه كه آقايان شلال نژاد دبير فدراسيون ، غزنچايي مسئول برگزاري مسابقات، مزروعي دبير و سميعي رئيس سازمان ليگ فدراسيون حضور داشتند، سردار صبور نقطه نظرات خود را نسبت به برگزاري مسابقات سه گانه در كشور بر مبناي الگوهاي كنفدراسيون سه گانه آسيا عنوان كرد و افزود: ما بايد با توجه به حضور در هيئت رئيسه كنفدراسيون سه گانه آسيا و فدراسيون سه گانه غرب آسيا، نحوه برگزاري مسابقات سه گانه كشور را بر مبناي الگوهاي كنفدراسيون سه گانه آسيا اجرا كنيم و مسابقات سه گانه ژاپن مي تواند الگوي خوبي در اين زمينه باشد.

سردار صبور پس از استماع گزارش ستاد برگزاري مسابقات تبريز و ميانه كه با همكاري و همياري همه جانبه مسئولان استان آذربايجان شرقي ؛ اداره كل ورزش و جوانان، نيروي انتظامي ، نيروي زميني ارتش، پليس راهور ، شهرداري و هلال احمر و....بخصوص فرماندار و اداره ورزش شهر ميانه برگزار شد، ضمن تقدير و تشكر از آنان ، خواستار رايزني بيشتر با مسئولان و استفاده از نيروهاي بومي در راستاي برگزاري مسابقات شد.

شايان ذكر است كه در جلسه فوق مقرر شد ضمن ارائه تقديرنامه كتبي به اداره كل ورزش استان آذربايجان شرقي و اداره ورزش و جوانان شهرستان ميانه ، رونوشت آن به وزارت ورزش و جوانان جهت ثبت در سوابق استان و شهرستان ارسال گردد.


منبع :

تعداد بازدید : 290 - کد خبر : 1974 - تاریخ خبر : 14 مهر 1394 - 11:26:45

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com