كيفيت فني و اجرايي مسابقات تبريز و ميانه نسبت به گذشته عالي بود

: : عزيز شلال نژاد دبير فدراسيون ورزش سه گانه:

:: كيفيت فني و اجرايي مسابقات تبريز و ميانه نسبت به گذشته عالي بود

هفته گذشته با توجه به برگزاري دو دوره متفاوت( قهرماني نونهالان و نوجوانان كشور و مرحله دوم قهرماني ليگ باشگاه هاي كشور در رده سني جوانان و بزرگسالان ) كه در استان آذربايجان شرقي ( شهرستان هاي تبريز و ميانه ) برگزار شد و نتايج بسيار پرباري هم به همراه داشت، آقاي عزيز شلال نژاد دبير فدراسيون ورزش سه گانه ضمن تقدير و تشكر از سردار جعفري رئيس هيئت سه گانه استان آذربايجان شرقي، شهرداري، شوراي شهر، نيروي انتظامي ، نيروي زميني ارتش ، پليس راهور، هلال احمر ،اداره كل ورزش و جوانان استان ، فرامرز رنجكش دبير هيئت سه گانه استان و همچنين فرماندار ورزشدوست و رئيس اداره ورزش و جوانان شهر ميانه و ساير زحمت كشان وتلاشگران عرصه ورزش و همچنين افراد ، ادارات و سازمان هايي كه در جهت برگزاري بسيار ارزشمند و موثر مسابقات قهرماني كشور مددرسان بودند، يادآور شد كه بدون حضور و كمك اين افراد مسابقات قهرماني نونهالان ونوجوانان در تبريز و مسابقات قهرماني ليگ باشگاه ها در ميانه نمود چشمگيري پيدا نمي كرد و من از طرف سردار صبور رئيس فدراسيون سه گانه و ساير مسئولان و مديران اين فدراسيون از همه اين عزيزان تشكر مي كنم و اميدوارم اين خدمت رساني ها و تلاش ها باعث رونق ورزش بخصوص ورزش مهيج و جذاب سه گانه در كل جامعه باشد و جوانان و نوجوانان ورزشكار ما با چنين حمايت هايي بتوانند در عرصه هاي بين المللي براي ايران اسلامي افتخار كسب كنند.

وي گفت: ما قبل از شروع مسابقات با برنامه ريزي دقيق و منظم و اعزام كارشناسان سه گانه به استان آذربايجان شرقي و بازديد از دو منطقه برگزاري مسابقات( درياچه ال گلي تبريز و سد آي دوغموش ميانه) تلاش كرديم كيفيت برگزاري مسابقات را ارتقاء دهيم و با هماهنگي هاي بسيار خوب مسئولان استان آذربايجان شرقي به نتايج خوبي هم رسيديم. اين اتفاق به لطف خدا و همراهي مسئولان عزيز تبريز و ميانه افتاد و استقبال بي نظير مردم و خانواده ها از اين مسابقات نشان دهنده موفقيت گروه و ستاد برگزاري اين مسابقات بود.

شلال نژاد افزود: به نظر من مسابقات اين دوره نسبت به گذشته و دوره هاي قبل از كيفيت بالايي برخوردار بود و بدون هيچگونه مشكل و اتفاق ناگواري و در كمترين زمان ممكن و با ارائه بهترين نتايج صورت گرفت. ضمن اينكه خود مسئولان، مديران ، سرپرستان ، مربيان و خود ورزشكاران هم به اين امر اعتراف داشتند و ضمن تشكر از مسئولان برگزاري، همكاري و هماهنگي ستاد اجرايي را بسيار مهم و مفيد قلمداد كردند.

دبير فدراسيون سه گانه از بعد فني اين مسابقات را در سطح خوبي دانست و اظهار داشت: همه ورزشكاران نونهال و نوجواني كه در تبريز ديديم همه با انگيزه و با روحيه فوق العاده اي در مسابقات شركت كرده بودند و جزو نخبه هاي اين رشته به حساب مي آيند. ما بايد اين آينده سازان ورزش سه گانه كشور را توسط كميته استعداديابي در مسير درست و علمي هدايت كنيم و با انتخاب و تربيت نيروهاي نخبه اين رشته و آموزش تخصصي و فني لازم به آنان بتوانيم در عرصه هاي آسيايي و حتي جهاني مقام هاي شايسته اي كسب كنيم.

وي در مورد برگزاري مرحله دوم مسابقات قهرماني ليگ باشگاه هاي كشور در ميانه گفت: مرحله دوم مسابقات قهرماني ليگ باشگاه ها هم با حضور تمام نيروهاي اصلي اين ورزش برگزار شد و با استقبال بسيار خوب مسئولين شهر ميانه، فرماندار ورزشدوست و رئيس اداره ورزش شهر ميانه (كه جا دارد از اين دو عزيز و همكارانشان تشكر ويژه اي كنم) مواجه شد.محل برگزاري مسابقات كه درياچه سد آي دوغموش ميانه بود بسيار مكان مناسب با طبيعت زيبا براي برگزاري مسابقات بود و در اينجا هم عوامل اجرايي اعم از فرمانداري، شهرداري، اداره ورزش و جوانان، نيروي انتظامي ،نيروي زميني ارتش، پليس راهور، هلال احمر و....در برگزاري شايسته و ارزشمند مسابقت سنگ تمام گذاشتند و اين امر باعث شد تا مسابقات از كيفيت بسيار بالايي برخوردار شود.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد كه با توجه به وجود چنين مكان ها و امكانات بالقوه اي در جاي جاي كشور و با حمايت مسئولان ، مي توان تعداد مسابقات سه گانه در رده هاي سني مختلف را در طول سال افزايش داد و نسبت به برگزاري كلاس هاي آموزشي، استعداديابي، دوره هاي مربيگري و داوري و.... اقدام كرد. ضمن اينكه با توجه به در اختيار داشتن كرسي نايب رئيسي در كنفدراسيون سه گانه آسيا و دبير كلي در فدراسيون غرب آسيا ميزباني مسابقات بين المللي را هم به عهده گرفت.


منبع :

تعداد بازدید : 417 - کد خبر : 1969 - تاریخ خبر : 4 مهر 1394 - 13:30:47

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com