دعوت جامعه ورزش از مردم براي حضور پرشور در انتخابات

: :

:: دعوت جامعه ورزش از مردم براي حضور پرشور در انتخابات

وزارت ورزش و جوانان، كميته ملي المپيك، كميته ملي پارالمپيك و فدراسيون هاي ورزشي در بيانيه‌اي ضمن تاكيد بر حضور پرشور و شعور جامعه‌ ورزش و جوانان ايران اسلامي در انتخابات پيش‌رو، از عموم مردم براي حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي (۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲) دعوت بعمل آوردند.

به گزارش سايت رسمي فدراسيون تراي اتلون؛ متن بيانيه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

پس از برگزاري جشن تولد چهل‌‌و‌پنجمين فجر پيروزي انقلاب اسلامي كه با شكوه حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، بار ديگر عزت اين نظام در بيعت پر شور و شعور آحاد مختلف مردم به منصه‌ي ظهور رسيد؛ اكنون عرصه‌ي مهم و سرنوشت‌ساز انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري، پيش‌روي ملت همواره سربلند ايران اسلامي قرار گرفته است.

عرصه‌ي انتخابات، ميداني مهم براي رقابتي مهيج بين كانديداهاي كرسي‌هاي پراهميت مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي است تا مشاركت گسترده‌ي مردم پاي صندوق‌هاي راي را در پيش‌روي دشمناني كه با خيالي خام در صدد ضربه زدن به نظام هستند، به مرحله‌ي بروز رسانده و حماسه‌ي ماندگار مردم‌سالاري را در فرازي ديگر از تاريخ پرافتخار جمهوري اسلامي ايران به ثبت برساند.

ورزشكاران، قهرمانان، مربيان، داوران، پيشكسوتان، مديران، هواداران ورزش و جوانان برومند ايران اسلامي در گستره‌ي جغرافياي وسيع ايران عزيز در قالب وزارت ورزش و جوانان، كميته‌ملي المپيك، كميته ملي پارالمپيك، فدراسيونها، هيات‌ها، ادارات كل استاني، سمن‌ها، باشگاه‌ها و دستجات ورزشي با غيرت و بصيرت، حضور باشكوهي را در اين انتخابات خواهند داشت تا شكستي غيرقابل جبران به دشمنان اين مرز پرگهر تحميل كنند.

با توكل بر خداوند متعال و با رهبري حضرت آيت الله خامنه‌اي، عرصه‌ي انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري، در گام دوم انقلاب اسلامي، با اهتمام ويژه ملت به نقطه‌ي روشن و شفاف براي ادامه‌ي مسير عزتمندانه اين نظام مقدس تبديل مي‌شود.

در پايان دعوت مي‌كنيم، شكوه حضور پرشور و شعور اهالي مرتبط با ورزش تهران، از ورزشكاران، قهرمانان و مربيان تا داوران و مربيان و پيشكسوتان همچنين مديران در قالب يك انسجام و يكپارچگي در صندوق راي گيري كه بصورت اختصاصي براي جامعه‌ي ورزش اختصاص يافته است از همان ساعات نخست آغاز فرايند راي‌گيري، محقق شود.

حضور منسجم جامعه‌ي ورزش تهران پاي صندوق‌هاي راي در ورزشگاه شهيدشيرودي كه همواره خاطرات به يادماندني را در افتخارات متعدد ورزش كشور به ثبت رسانده، مي‌تواند خالق اثري زيبا براي استمرار در برافراشتگي پرچم مقدس كشورمان و عزتمندي مردم ايران اسلامي باشد.

وعده اهالي ورزش براي حضور در انتخابات:

خيابان مفتح؛ درب اصلي مجموعه فرهنگي ورزشي شهيد شيرودي _سالن شهيد افراسيابي


منبع :

تعداد بازدید : 142 - کد خبر : 193628 - تاریخ خبر : 10 اسفند 1402 - 10:33:40

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com