ترويج سيره عملي حضرت معصومه(ع) و امام رضا(ع)

: : كميته برگزاري دهه كرامت در فدراسيون تشكيل شد

:: ترويج سيره عملي حضرت معصومه(ع) و امام رضا(ع)

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه ، به مناسبت نزديكي ايام دهه كرامت ويژه گراميداشت تولد حضرت معصومه(ع) و حضرت امام رضا(ع)، كميته اي متشكل از نايب رئيس ،دبير، رئيس سازمان ليگ، رئيس كميته فرهنگي و مدير روابط عمومي در محل دفتر دبير فدراسيون تشكيل و تصميم گيري شد.

اين گزارش حاكي است كه در اين جلسه پيشنهادات مختلفي ارائه شد كه در اين بين چند اولويت اصلي جهت اجراء و اقدام به تصويب رسيد و مقرر شد تصويبات جلسه در تقويم سالانه فدراسيون سه گانه گنجانده شود.

1- اولويت اول ؛ برگزاري همايش بانوان توسط كميته فرهنگي و بانوان فدراسيون و ترويج سيره عملي حضرت معصومه(ع) و امام رضا(ع)بود كه مقرر شد تعدادي سوال از زندگينامه حضرت معصومه(ع) و احاديثي از امام رضا(ع) در مورد نشاط و شادابي ، تندرستي و ورزش براي ورزشكاران، كاركنان و دست اندركاران هيئت هاي سه گانه در سراسر كشور طرح و ارائه گردد و پس از مشخص شدن برندگان و اعلام نفرات برتر از آنان تقدير بعمل آيد.

2- اولويت دوم ؛ نامگذاري ليگ قهرماني باشگاه هاي سه گانه كشور به نام دهه كرامت بود كه قرار شد اين مسابقات كه اواخر مرداد ماه در شهر خرم آباد لرستان برگزار مي شود ، مزين به عنوان دهه كرامت باشد.

3- تجليل از كاركنان و ورزشكاران نمونه اخلاق در دهه كرامت توسط فدراسيون ، اولويت سوم بود كه مورد توجه مسئولان كميته قرار گرفت و مقرر شد از چند تن از كارمندان و ورزشكاران نمونه اخلاق در اين دهه تجليل بعمل آيد.

4- برگزاري كلاس هاي دوره مربيگري و داوري سه گانه در دهه كرامت ، اولويت ديگر كميته بود كه مورد تصويب قرار گرفت و مقرر شد در خلال برگزاري اين دوره ها، عنوان دهه كرامت گنجانده شود و مقالات و موضوعاتي در زمينه زندگي حضرت معصومه(ع) و حضرت امام رضا(ع) در اختيار شركت كنندگان قرار گيرد.

شايان ذكر است كه اعضاي كميته گراميداشت دهه كرامت به شرح زير مي باشند:

رئيس كميته: عزيز شلال نژاد( دبير فدراسيون)

دبير كميته: مهرانگيز حسين جمال(رئيس كميته فرهنگي و امور بانوان)

اعضاء: دكتر مهدي گودرزي( نايب رئيس)- محمود مزروعي(دبير سازمان ليگ)-مرتضي موسوي زنوز(مدير روابط عمومي)


منبع :روابط عمومي

تعداد بازدید : 362 - کد خبر : 1895 - تاریخ خبر : 9 تير 1394 - 14:15:50

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com