مسابقات باشگاهي سه گانه در اطراف درياچه    كيو    برگزار مي شود

: : رئيس سازمان ليگ فدراسيون سه گانه مطرح كرد:

:: مسابقات باشگاهي سه گانه در اطراف درياچه كيو برگزار مي شود

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه، محمد سميعي رئيس سازمان ليگ فدراسيون با اعلام مطلب فوق اظهار داشت:

با توجه به اينكه نزديك برگزاري مسابقات ليگ سراسري باشگاه ها هستيم، لذا به اتفاق آقاي غزنچايي رئيس كميته مسابقات و آقاي حججي سرداور و كارشناس فني مسابقات ، سفري به استان لرستان داشتيم و از امكانات شهرستان خرم آباد بازديد كرديم كه مقرر شد پس از ارزيابي هاي دقيق، نحوه برگزاري مسابقات و چگونگي اجراي آن در اين مكان را اعلام كنيم .

وي افزود:ما به اتفاق معاون فني اداره ورزش لرستان از درياچه كيو كه در وسط شهر خرم آباد قرار دارد و مسير بسيار خوبي براي مسابقات سه گانه بشمار مي رود، بازديد و طول و عرض و مساحت و همچنين امكانات پيرامون آن را بررسي كرديم. در اين مسير ما مي توانيم مسابقات جوانان و بزرگسالان را در مسافت هاي مشخص برگزار كنيم و با توجه به جاذبه هاي گردشگري منطقه ، اجراي مسابقات نيز در اين منطقه كه تا ميدان مادر اين شهر ادامه دارد، مورد توجه تماشاگران واقع خواهد شد.

سميعي گفت: بعد از بازديد از منطقه، جلساتي با مسئولان ورزش شهرستان خرم آباد داشتيم و قرار شد پس از بررسي هاي لازم ، جلساتي هم با استاندار، مدير كل اداره ورزش، صدا و سيما، پليس راهور، هلال احمر و... ساير ادارات ذيربط جهت تبادل نظر و تصميم گيري نهايي داشته باشيم.

وي در پايان گفت: با توجه به اينكه رئيس فدراسيون سه گانه ايران سردار صبور اخيرا به عنوان نايب رئيس كنفدراسيون سه گانه آسيا و دبير كل فدراسيون غرب آسيا انتخاب شده اند، لذا تصميم دارند مسابقات برون مرزي را بيش از گذشته فعال سازند كه برگزاري مسابقات داخلي مي تواند پيش درآمد خوبي براي اين كار باشد. به هر حال تا 10 روز آينده احتمالا جلسه اي بين مسئولان استان لرستان با سردار صبور برگزار مي شود كه در آن جلسه نكات مهم و تصميم گيري نهايي اعلام خواهد شد.


منبع :روابط عمومي

تعداد بازدید : 346 - کد خبر : 1893 - تاریخ خبر : 7 تير 1394 - 15:7:28

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com