در مسابقات آسيايي بر روي سكو مي رويم

: : يكي از مربيان تيم ملي اميد سه گانه:

:: در مسابقات آسيايي بر روي سكو مي رويم

يكي از مربيان تيم ملي اميد سه گانه در گفت و گو با روابط عمومي فدراسيون، ضمن بيان مطلب فوق ،از آمادگي كامل ورزشكاران اين رشته در رده اميدها براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا در چين تايپه خبر داد .

خليل اله غزنچايي كه در روزهاي پاياني اردوي تيم ملي اميد در شاهرود حضور دارد، با اشاره به اردوهاي هفت مرحله اي اين تيم براي رسيدن به شرايط ايده آل افزود:ما دو مرحله اردو در تهران، دو مرحله در شاهرود ، دو مرحله در كرمان و يك مرحله هم در ساري برگزار كزديم و ورزشكاران را در شرايط مختلف آب و هوائي قرار داديم تا براي حضور در مسابقات آسيايي با شرايط مختلف آشنا شوند و بتوانند با رقيبان سرسخت خود به مبارزه بپردازند.

وي از شرايط تمريني تيم ملي اميد با توجه به پشت سر گذاشتن مراحل سخت و دشوار توسط ورزشكاران در اردوهاي مختلف، اظهار رضايت كرد و گفت:ما با طي كردن اردوهاي متفاوت در ارتفاع ، دريا و جنگل تقريبا به آمادگي كامل رسيده ايم و در چند روز آينده انشاءالله به شرايط ايده آل نيز خواهيم رسيد.همكاري تيمي بين اعضاي تيم بسيار خوب بوده و ركوردهائي كه گرفتيم ،تقريبا به شرايط دلخواه رسيده ايم.فقط ذر بخش شنا كمي نياز به كار داريم كه آن هم در روزهاي باقيمانده جبران خواهد شد.

غزنچايي ، آناليز تيم هاي رقيب و حريفان صاحب نام را جزو اولويت هاي كادر مربيگري برشمرد و گفت:مربيان تيم ملي اميد شناخت كاملي از حريفان دارند و با توجه به اينكه در مسابقات 2014 هنگ كنگ حضور نداشتيم اما مي دانيم كه قوي ترين رقيبان ما ،سوزوكي از ژاپن (نفر اول مسابقات هنگ كنگ) ، ديمترو از قزاقستان و ورزشكار كره اي هستند كه البته اميدواريم با تلاش بچه ها و تدبير آقايان عزيزي و احمدي از سد آنها بگذريم و روي سكو برويم.

وي در پايان اسامي مربيان و ورزشكاران تيم ملي اميد را به شرح زير معرفي كرد:

مربيان:امين احمدي و منوچهر عزيزي

بازيكنان: علي لطفي(شيراز) ،مهدي رحمتي(چهار محال و بختياري) ،محمد حسيني(گرگان) ،محمد غزنچايي( شاهرود)

شايان ذكر است كه اعضاي تيم ملي اميد 12 خرداد ماه با پايان اردو جهت آماده شدن براي اعزام به چين تايپه به تهران بازخواهند گشت.


منبع :روابط عمومي

تعداد بازدید : 254 - کد خبر : 1872 - تاریخ خبر : 4 خرداد 1394 - 13:59:39

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com