سردار صبور:براي مرتفع ساختن مشكلات ورزشكاران نياز به حمايت داريم

: : پس از بازديد از اردوي تيم ملي در مجتمع گاز پارس جنوبي

:: سردار صبور:براي مرتفع ساختن مشكلات ورزشكاران نياز به حمايت داريم

سردار محمد علي صبور رئيس فدراسيون ورزش سه گانه با حضور در شركت مجتمع گاز پارس جنوبي ، با اعضاي تيم ملي جوانان و بزرگسال كه خود را براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا در چين تايپه آماده مي كند،ملاقات و از نزديك به مشكلات آنان رسيدگي كرد.

وي در اين رابطه به روابط عمومي فدراسيون گفت: در جلسه اي كه با اعضاي تيم ملي داشتم، مشكلات و وضعيت اردويي آنان را بررسي كردم . با توجه به اينكه ورزش سه گانه ، ورزش المپيكي و بسيار سنگين است، بنابراين نياز به پشتيباني مالي دارد و ما هم تلاش مي كنيم تا در حد توان و داشته هايمان كمبودها و نيازهاي قهرمانان را مرتفع كنيم.

وي افزود:اين ورزش تمرينات بسيار سنگين دارد و تغذيه مناسب و پشتيباني لازم مي خواهد. ورزشكاران اين رشته اغلب از قشر محروم جامعه هستند و توان خريد و تهيه لوازم ورزشي و حتي قطعات يدكي دوچرخه را ندارند.با توجه به اينكه اين ورزش در ايران رشد مناسبي داشته و آينده اميدوار كننده اي برايش متصور هستيم، بنابراين به كمك كليه وزارتخانه ها به ويژه وزارت ورزش نياز داريم.

رئيس فدراسيون سه گانه ضمن تاكيد بر صرفه جويي در هزينه ها و مديريت هزينه در فدراسيون اظهار داشت: با تغيير مديريت در راس وزارت ورزش و كميته ملي المپيك، هرچند بارقه هاي اميد بوجود آمده و بودجه فدراسيون سه گانه از سال 92 صد درصد افزايش داشته،اما براي مرتفع ساختن مشكلات ورزشكاران نياز به حمايت مالي داريم و خودمان هم تلاش مي كنيم ضمن كمك گرفتن از وزارت ورزش، در جهت درآمدزائي و استفاده از اسپانسر نيز اقداماتي انجام دهيم.

سردار صبور در ادامه به نشست جداگانه با مربيان تيم ملي اشاره كرد و گفت: با مربيان تيم ملي جوانان وبزرگسالان جلسه اي تشكيل داديم و در آن به وضعيت اردو و نحوه پيشرفت آنان پرداختيم كه حاكي از آمادگي خوب ملي پوشان بود اما مشكلات مالي فكر و ذكر آنان را مشغول كرده كه اميدواريم بتوانيم بزودي اين مشكل را نيز حل بكنيم.

رئيس فدراسيون سه گانه ضمن اظهار رضايت و تشكر از مربيان و ورزشكاران، به برگزاري جلسه اي با مسئولان خدمات ورزشي شركت مجتمع گاز پارس جنوبي اشاره كرد و افزود:در اين سفر، جلسه اي نيز با مديران و مسئولان ارشد شركت مجتمع پارس جنوبي داشتم و بابت همكاري همه جانبه و تلاش و كوشش آنان براي همكاري در جهت برگزاري اين اردو تقدير و تشكر كردم.ضمن اينكه با حضور در همايش دوگانه خانواده هاي كاركنان مجتمع گاز پارس جنوبي به 13 نفر از آنان هدايايي از طرف فدراسيون ورزش سه گانه اهداء نموديم.

سردار صبور در پايان گفت: مقرر شد كه در آينده اي نزديك جلسه اي بين رئيس فدراسيون و مسئولان شركت مجتمع گاز پارس جنوبي برگزار شود تا در آن نسبت به تنظيم و انعقاد تفاهم نامه اي جهت برگزاري اردوهاي بعدي تيم هاي ملي اقدام شود.


منبع :روابط عمومي

تعداد بازدید : 416 - کد خبر : 1867 - تاریخ خبر : 29 ارديبهشت 1394 - 10:31:54

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com