سردار احمدعلي گودرزي رئيس هيات سه گانه استان فارس شد

: : با حكم سردار صبور؛

:: سردار احمدعلي گودرزي رئيس هيات سه گانه استان فارس شد

به گزارس روابط عمومي فدراسيون سه گانه مجمع انتخاباتي هيات سه گانه استان فارس با حضور سردار صبور رئيس فدراسيون سه گانه، سيدغلامرضا كمانه مدير كل ورزش و جوانان استان فارس و ساير اعضاي مجمع برگزار شد.

در اين مراسم سردار گودرزي سرپرست هيات سه گانه فارس و تنها كانديداي تصدي رياست اين هيات ضمن بيان ديدگاه ها و برنامه هاي خود، حمايت از ورزش را نمونه بارز امر به معروف دانست و با تاكيد بر توانمندي ها و استعداهاي موجود در استان فارس ايجاد زيرساخت هاي مطلوب با حمايت اداره كل ورزش و جوانان استان را امري اجتناب ناپذير عنوان نمود.

در اين مجمع به اتفاق آرا سردار احمدعلي گودرزي به عنوان رئيس هيات سه گانه استان فارس براي مدت چهار سال انتخاب گرديد.

سردار صبور رئيس فدراسيون سه گانه جمهوري اسلامي ايران ضمن تبريك به سردار گودرزي اظهار اميدواري كرد كه با حضور ايشان شاهد رشد و ارتقاء بيش از پيش اين ورزش در استان فارس باشيم. در حكم رئيس فدراسيون به سردار گودرزي آمده است:

برادر گرامي سردار احمدعلي گودرزي

سلام عليكم

با عنايت به تعهد، تخصص، توانمندي مديريتي در ماموريت هاي محوله و به استناد ماده 4 آيين نامه هياتهاي ورزشي و پيشنهاد مجمع عمومي مورخ 21/12/93، به موجب اين حكم جنابعالي را به مدت چهار سال به سمت رئيس هيات ورزش سه گانه استان فارس منصوب مي نمايم.

اميد است با ياري خداوند متعال و تلاش در جهت گسترش فرهنگ ناب اسلامي در ورزش و بهره گيري از همه توان و تجربه خويش و استفاده از كليه امكانات در پرورش و كشف استعدادهاي ورزشي و توسعه و تعميم اين رشته مفرح در آن استان بسيجي پرور و ولايتي موفق و مؤيد باشيد.

توفيق جنابعالي در مسئوليت محوله و خدمت به جوانان ميهن عزيز اسلامي را از خداوند منان و تحت زعامت مقام معظم رهبري مسئلت مي نمايم.

محمدعلي صبور

رئيس فدراسيون ورزش سه گانه جمهوري اسلامي ايران


منبع :

تعداد بازدید : 385 - کد خبر : 1828 - تاریخ خبر : 25 اسفند 1393 - 12:32:3

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com