پايان ماراتن بزرگ و هيجاني مسابقات سه گانه قهرماني كشور

: : كيش به مدت دو روز پذيراي مردان آهنين ايران در 5 رده سني بود

:: پايان ماراتن بزرگ و هيجاني مسابقات سه گانه قهرماني كشور

نهمين دوره مسابقات قهرماني كشور سه گانه و مرحله پاياني ليگ سه گانه در كيش فرصت مغتنمي بود تا استعدادهاي سراسر كشور از نونهال گرفته تا بزرگسال خود را محكي بزنند و شور و شوق زيبايي را طي دو روز در جزيره زيباي كيش از اين ورزشكاران با اراده شاهد بوديم.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون سه گانه، سه رشته ورزشي بزرگ و سنگين و مادر ورزش ها مثل شنا – دووميداني و دوچرخه سواري تشكيل رشته ايي بنام سه گانه را داد ه اند و بواقع ورزشكاراني كه در اين مسابقات حضور پيدا مي كنند و از نقطه آغاز تا خط پايان رقابت مي كنند داراي اراده ايي پولادين هستند و بي دليل نيست كه به آنها مردان آهنين مي گويند.

هر چند رقابت براي ورزشكاران نونهال و نوجوان در اين ورزش سنگين و دشوار است اما فدراسيون سه گانه ترتيبي اتخاذ كرده بود تا مسافت ها براي هر رده سني در خور توان آنها باشد با اين وجود ورزشكاراني كه در هر كدام از اين رشته ها حضور داشته اند مي دانند كه تحت هر شرايطي مسابقه سه گانه دشوار و سنگين است و از نظر فدراسيون سه گانه همه آنهايي كه در اين مسابقات حضور يافتند آينده سازان اين ورزش هستند بخصوص نونهالان و نوجوانان و جوانان كه بواقع پشتوانه هاي خوبي براي ورزش سه گانه خواهند بود.

به جهت اهميت موضوع اسامي كامل نفرات و تيم ها را كميته فني مسابقات استخراج كرده كه در اولين فرصت و طي همين امروز روي سايت قرار خواهد گرفت.

نهمين دوره مسابقات سه گانه قهرماني كشور و مرحله پاياني ليگ باشگاهها در 5 رده سني نونهالان- نوجوانان- جوانان – اميد و بزرگسالان به مدت دو روز طي روزهاي 26 و 27 بهمن ماه در جزيره كيش برگزار شد و ورزشگاراني از 25 استان در اين مسابقات حضور يافتند.


منبع :روابط عمومي فدراسيون

تعداد بازدید : 400 - کد خبر : 1816 - تاریخ خبر : 28 بهمن 1393 - 12:12:10

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com