كنگره شهداي ورزشكار سال آينده در تهران برگزار مي شود

: : سردار مشايخي دبير كل كنگره شهداي ورزشكار

:: كنگره شهداي ورزشكار سال آينده در تهران برگزار مي شود

چهل و هفتمين جلسه هماهنگي كنگره شهداي ورزشكار كشور، به ميز باني مركز روابط عمومي اين وزارتخانه، برگزار شد و ماموريت هاي هر كدام از كميته هاي عضو ستاد برگزاري كنگره شهداي ورزشكار كشور، مورد بررسي و واكاوي قرار گرفت.

به گزارش پايگاه خبري وزارت ورزش و جوانان، مازيار ناظمي رئيس مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان در اين جلسه، گفت: حركت در مسيري كه شهداي ما، با خون خود ترسيم كرده اند، سعادت با شكوهي است كه خداوند براي ما مقدر كرده است.

پس از صحبت هاي مازيار ناظمي، نمايندگان ستاد برگزاري كنگره شهداي ورزشكار، به ارائه گزارش فعاليت هاي انجام شده در كميته متبوع خود پرداخته و نظرات و پيشنهادات خود را ابراز كردند.

سردار مجيد مشايخي، دبير كل كنگره شهداي ورزشكار كشور، در اين نشست، گفت: اين كنگره، سال آينده و در تهران برگزار خواهد شد و البته در سال جاري تعدادي از يادواره هاي شهداي ورزشكار در شهرستان ها برگزار شده و تا پايان سال نيز برگزاري اين يادواره ها ادامه خواهد داشت.

سردار مشايخي هدف نهايي از برگزاري يادواره ها و كنگره ها را معرفي نقش والا و تاثيرگذار حماسه سازان،‌ قهرمانان و پهلوانان عرصه ورزش كشور به جامعه هدف كه همانان جوانان و نسل جديد انقلاب اسلامي است دانست و افزود: اميدواريم كه با قلب هاي عاشق در مسير اعتلاي فرهنگ شهادت گام برداريم.

سازمان بسيج ورزشكاران، بنياد شهيد،‌ كميته ملي المپيك و وزارت ورزش و جوانان از اعضاي ستاد كنگره شهداي ورزشكار هستند و كميته هاي فرهنگي،‌ تربيت بدني،‌ علمي،‌ اطلاع رساني و روابط عمومي از كميته هاي كنگره شهداي ورزش كشور محسوب مي شوند.

شايان ذكر است كه سردار مشايخي رييس هيات سه گانه استان تهران نيز مي باشد.


منبع :روابط عمومي

تعداد بازدید : 174 - کد خبر : 1782 - تاریخ خبر : 4 بهمن 1393 - 08:42:35

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com