تيموري: تلاش خودمان را كرديم

: : چهارمين دوره بازيهاي ساحلي - تايلند؛

:: تيموري: تلاش خودمان را كرديم

سلمان تيموري‏ يكي از نماينده كشورمان در مسابقات سه گانه بازي‌هاي ساحلي آسيا بود كه به مقام سيزدهم اين رقابت‌ها دست يافت. وي در خصوص اين رقابتها مي گويد: «تمام تلاش خود را در اين رقابتها بكار گرفتيم.»

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش سه گانه و به نقل از خبرنگار اعزامي به چهارمين دوره بازي‌هاي ساحلي؛ وي پس از كسب اين مقام گفت: «هوا خيلي شرجي و گرم بود ولي تلاش خودم را كردم. براي استارت مسابقه كه شنا بود، متوسط شروع كردم چون شرايط شنا اين را مي‌طلبد. ولي در مسابقه دوچرخه و دو كه مراحل بعدي مسابقه هستند به نفرات برتر آسيا رسيدم.»

تيموري ادامه داد: «پيش از برگزاري مسابقات همين رده‌اي كه به آن رسيدم را پيش بيني كرده بوديم. مسابقه امروز 43 نفر شركت كننده داشت كه مرحله شنا را به عنوان نفر بيست و سوم تمام كردم. ولي در دور دوم و سوم خيلي نفرات را پشت سر گذاشتم. مخصوصا در دو كه توانستم خودم را تا نفر سيزدهم برسانم.»

محمد منصورزاده، مربي تيم ملي سه گانه نيز پس از پايان رقابت ورزشكاران ايران در بازي‌هاي ساحلي پوكت گفت: «براي اولين بار است كه ما در رده سني بزرگسالان در چنين مسافتي مسابقه مي‌دهيم. مسابقات پوكت در مسافت كوتاه برگزار شد در حالي كه تمرينات ما براي مسافت بلند يا همان مسافت المپيكي است. در مسافت كوتاه، شرايط خيلي سخت‌تر مي‌شود. با اين حال فاصله ما با حريفان كمتر شد.

منصورزاده ادامه داد: «ژاپن قطب اين رشته است ولي در اين مسابقات اصلا روي سكو نيامد. ژاپني‌ها در مسابقات اينچئون در بخش آقايان و بانوان طلا گرفته بودند ولي سطح مسابقات پوكت بالاتر بود و ژاپن به مقامي نرسيد. در اينچئون 23 نفر شركت كننده وجود داشت ولي در اينجا 43 نفر.»

مربي تيم ملي سه گانه ايران در مورد اهداف آينده ورزشكاران اين رشته گفت: «اگر مسئولان از ما حمايت كنند و در مسابقات ورودي شركت كنيم، سعي مي‌كنيم جزو 6 سهميه آسيا براي المپيك باشيم. ولي شرط كسب سهميه، شركت در تمام مسابقات است. يك وايلد كارت المپيك هم به كشوري داده مي‌شود كه فعاليت زيادي در اين رشته دارد و ركوردش نزديك به ركورد ورودي است. تمام حريفاني كه ما آن‌ها را آناليز كرده‌ايم، در سال 2014 حداقل 8 تا و تيم ژاپن هم 14 تا مسابقه داشته‌اند. ولي ما طي يك و نيم سال گذشته فقط در يك مسابقه شركت كرده بوديم.»


منبع :

تعداد بازدید : 466 - کد خبر : 1740 - تاریخ خبر : 26 آبان 1393 - 10:44:53

انتهای خبر / فدراسیون ورزش سه گانه جمهوری اسلامی ایران ( www.IRTriathlon.ir )

ارسال نظرات

شما میتوانید در صورت تمایل نظر خود را  در مورد این مطلب برای ما ارسال کنید.


متن پیام
 

     
پیامی برای این مطلب وجود ندارد.

وزارت ورزش و جوانان
كميته ملي المپيك جمهوري اسلامي ايران
كنفدراسيون سه گانه آسيا
اتحاديه بين المللي سه گانه

 

روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه ج .ا.ا

تلفن تماس : 22761093 (21) 98+ ، 22761868 (21) 98+

دور نگار : 22761753 (21) 98+

 پست الکترونیک : Triathlon@msy.gov.ir

آدرس : خیابان پاسداران ، بهارستان هشتم،پلاک 19 طبقه 1

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت متعلق به فدراسیون ورزش سه گانه می باشد. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.                                طراحی و اجرا :Sodagar.gh@gmail.com